پرواز آبادان- استانبول- آبادان برقرار می شود

پرواز آبادان- استانبول- آبادان برقرار می شود
کدخبر : 535328

به گزارش شما و اقتصاد: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: در راستای رونق گردشگری منطقه به زودی آبادان- استانبول- آبادان ، برقرار می شود.

به گزارش شما و اقتصاد: قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه به زودی آبادان به لیست پروازهای استانبول افزوده می شود، افزود: برای استفاده از ظرفیت حوزه گردشگری و رونق اقتصادی منطقه و همچنین فعال کردن مسیر تجارت چمدانی و ایجاد فرصت بازیابی بین المللی برای سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی تجاری منطقه، پرواز آبادان- استانبول و برعکس راه اندازی می شود.

طمیمیان خاطرنشان کرد: با تفاهمنامه سه جانبه ای که امروز بین سازمان منطقه آزاد اروند، سازمان منطقه آزاد کیش و هواپیمایی کیش ایر به امضاء رسید ؛ به زودی شاهد عملیاتی شدن پرواز مذکورخواهیم بود و امیدواریم این اتفاق بتواند به حوزه گردشگری منطقه بیش از پیش کمک کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن پرداختن به مزایای این تفاهم نامه، تصریح کرد: باید یاد آور شد که قابلیت تأمین مواد اولیه برای شرکت های صنعتی فعال در منطقه آزاد اروندنیز از این طریق این تفاهمنامه امکان پذیر است .

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: