دیدار مدیرعامل منطقه آزاد قشم با خانواده ۳ تن از شهدای دفاع مقدس

دیدار مدیرعامل منطقه آزاد قشم با خانواده 3 تن از شهدای دفاع مقدس
کدخبر : 535815

به گزارش شما و اقتصاد: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و رییس بنیاد شهید شهرستان قشم با خانواده برخی از شهدای دوران دفاع مقدس با خانواده ایشان بازدید و گفتگو کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: در این دیدارها که در منزل شهیدان حسن ذاکری، ناصر هوشیار و محمد بازماندگان قشمی برگزار شد، مدیرعامل منطقه آزاد قشم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، به بررسی مشکلات خانواده شهدا و جامعه ایثارگران جزیره قشم پرداختند.

IMG-20201116-WA0009

براساس این گزارش، این دیدار در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و به منظور ارج نهادن به مقام و منزلت والای شهیدان دوران دفاع مقدس و آگاهی از مسائل و تلاش و برنامه ریزی جهت رفع مشکلات و بهبود شرایط برای خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها و برنامه های سازمان منطقه آزاد صورت گرفت.

گفتنی است، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد امور شهید و ایثارگران استان هرمزگان، نرگس بحرینی رییس اداره بنیاد شهید شهرستان قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در منزل خانواده سه تن از شهیدان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس و هدیه از مقام شامخ این شهدای بزرگوار تجلیل کردند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: