تدوین طرح جامع آموزش گردشگری به جامعه و ارائه دهندگان خدمات مورد نیاز گردشگران

تدوین طرح جامع آموزش گردشگری به جامعه و ارائه دهندگان خدمات مورد نیاز گردشگران
کدخبر : 536352

به گزارش شما و اقتصاد: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از تدوین برنامه جامع آموزش گردشگری به جامعه و ارائه دهندگان خدمات مورد نیاز گردشگران، خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:  قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه این طرح در حال تدوین بوده و هم اکنون مرحله اول آن آماده است، خاطرنشان کرد: برای بالا رفتن سطح آگاهی تخصصی مردم جامعه و تمامی دست اندرکاران حوزه گردشگری، نیاز به آموزش همه جانبه داریم.

طمیمیان با تأکید بر اینکه تدوین این طرح اقدام بسیار مهمی است، اظهار داشت: هر کجا گردشگری رشد و توسعه پیدا کرده به دلیل تاکید بر آموزش های تخصصی و توسعه و تربیت نیروی انسانی و سرمایه های اجتماعی بوده است.

وی تصریح کرد: معرفی و آموزش تأثیر گردشگری بر جامعه و ظرفیتی که برای توسعه اقتصادی دارد با ارائه آموزش در حوزه های مختلف امکان پذیر است . همچنین در این برنامه جامع مشخص گردیده است که چه گروه هایی ، به چه میزان و در چه دوره هایی میبایست آموزش ببینند .

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ، خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی در ابتدا شامل ارائه دهندگان خدمات مورد نیاز گردشگران نظیر( اصناف، ناوگان تاکسی رانی، کارکنان هتل ها و فرودگاه ها و…) خواهد شد و در مرحله بعد آموزش در مدارس را با تهیه کلیپ ها و محتوای آموزشی در دستور کار خواهیم داشت که در این خصوص با آموزش و پرورش صحبت شده و در گام سوم به تعداد آموزشگاه های گردشگری و رشته های مورد نیاز گردشگری در دانشگاه ها اضافه خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: در راستای این طرح مدیران و کار شناسان دولتی؛ خصوصا آنهایی که دست اندرکار حوزه گردشگری هستند، میبایست در دوره های مرتبط حضور یابند .

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: