قرارداد جدید کارکنان گیت های منطقه آزاد اروند منعقد شد

قرارداد جدید کارکنان گیت های منطقه آزاد اروند منعقد شد
کدخبر : 536556

به گزارش شما و اقتصاد: رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طی جلسات کارشناسی به عمل آمده، قرارداد جدید کارکنان گیت های منطقه آزاد اروند منعقد شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  اسمعیل زمانی با اشاره به موضوع امنیت شغلی کارکنان گیت های این منطقه اظهار داشت: در راستای رفاه حال کارکنان گیت ها و همچنین رعایت قوانین و مقررات اداره کار و اشتغال، تدابیر لازم به کار گرفته شد تا ضمن رسیدگی به وضعیت این گروه، امنیت شغلی آنان نیز در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: پس از بررسی و برگزاری جلسات متعدد سازمان منطقه آزاد اروند به همراه یکی از کارشناسان خبره روابط کار کشور با بیش از ۴۰ سال تجربه کاری، به این نتیجه رسیدیم که قرارداد پیمانکار فعلی فسخ و قرارداد جدید با پیمانکار جدید شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند، منعقد شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: متاسفانه پیمانکار قبلی گیت های این منطقه در پرداخت حقوق به کارکنان و پرسنل تحت پوشش خود با مشکل مواجه شد که این مشکل اعتراض پرسنل و کارکنان را به همراه داشت.

زمانی تصریح کرد: برای انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید تمامی خواسته های کارکنان و پرسنل گیت ها بررسی و در چارچوب قانون در قرارداد با پیمانکار جدید شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند، متعقد شد.

زمانی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در امنیت شغلی کارکنان حساسیت ویژه ای دارد و مواردی هم چون تعدیل نیرو را در دستور کار قرار نداده، هرچند با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تحریم های ظالمانه آمریکا بودجه این سازمان به شدت کاهش یافته، لیکن هیچ گونه اخراجی را در این سازمان شاهد نبوده ایم.

زمانی ادامه داد: رفع مشکل کارکنان و پرسنل گیت های منطقه آزاد اروند از توان پیمانکار پیشین این گیت ها خارج بود و پس از برگزاری چندین نشست، راهی جز انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید یافت نشد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان منطقه آزاد اروند به شمار می رود و هر چه این سرمایه از کیفیت بهتری برخوردار باشد، موفقیت در منطقه آزاد اروند قابل لمس تر خواهد بود.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: