مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

مشارکت جامعه محلی مهمترین رکن توسعه اقتصادی و عمرانی در روستاهای جزیره

مشارکت جامعه محلی مهمترین رکن توسعه اقتصادی و عمرانی در روستاهای جزیره
کدخبر : 536596

به گزارش شما و اقتصاد: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تلاش های زیادی برای ایجاد توسعه متوازن و پایدار در اقصی نقاط جزیره قشم صورت گرفته است و در هر منطقه ای که جوامع محلی همراهی بهتری داشتند، شاهد سرعت بیشتر توسعه بوده ایم.

به گزارش شما و اقتصاد:  حمیدرضا مومنی در دیدار با جمعی از معتمدان، سرمایه گذاران و رییس شورای اسلامی روستای رمچاه، بیان کرد: تمام مسائل و مشکلات در روستاهای جزیره قشم با مطالعه کارشناسی و برنامه ریزی و با استفاده از ظرفیت های قانونی قابلیت حل و اجرایی شدن را دارند.

وی ادامه داد: مشارکت و همکاری شورای اسلامی روستا، دهیاری و جوامع محلی با سازمان منطقه آزاد قشم، یکی از مهمترین ارکان موفقیت در رسیدن به توسعه عمران روستایی مورد نظر است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با تعامل خوب و قرار گرفتن در کنار یکدیگر می توان مشکلات را حل کرده و شاهد توسعه جزیره در زمینه های مختلف عمرانی، اجتماعی و اقتصادی باشیم.

به گفته مومنی؛ برای حرکت به سوی توسعه متوازن در منطقه نیازمند همراهی و همکاری جوامع محلی هستیم و برای این مهم برنامه های متفاوتی پیرامون محورهایی توسعه فعالیت های اقتصادی، سرمایه گذاری و عمرانی بر پایه اشتغال جوامع محلی صورت گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی در روستاهای قشم باید شرایط برای حضور سرمایه گذاران مختلف در حوزه های شیلاتی، صنعتی و گردشگری فراهم شود و برخی موانع از سر راه سرمایه گذاری در منطقه برداشته شود.

براساس این گزارش، تخصیص زمین برای جوانان فاقد مسکن در محدوده روستا، آسفالت و بهسازی جاده و معابر منتهی به این روستا، ساماندهی وضعیت سالن ورزشی، برنامه ریزی جهت راه اندازی ایستگاه آتش نشانی و... مهمترین درخواست های مطرح شده از سوی معتمدان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و رییس شورای اسلامی روستای رمچاه از عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه بود.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: