در دیدار امام جمعه شهرستان قشم با مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران مطرح شد؛

تقدیر و تفقد از خانواده شهدا و ایثارگران کمترین خدمت مسئولان به آنهاست

تقدیر و تفقد از خانواده شهدا و ایثارگران کمترین خدمت مسئولان به آنهاست
کدخبر : 536622

به گزارش شما و اقتصاد: حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم با مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شما و اقتصاد:  این جلسه در راستای هماهنگی و استفاده از توصیه های امام جمعه شهرستان قشم جهت برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت حمایت و ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران جزیره برگزار شد.

امام جمعه شهرستان قشم در این جلسه با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: تقدیر و تفقد از خانواده این عزیزان کمترین خدمت مسئولان به آنهاست و امروز این خانواده ها با همان روحیه و کمترین چشم داشتی به زندگی عزتمند خود ادامه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر میثم تارم با بیان اینکه کمک به حل مشکلات جاری از جمله اشتغال اعضای خانواده شهدا و ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدای قشم از مسائل مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت پیشنه ای عمیق و محکم در فرهنگ دینی ما دارد و باید با قدردانی از این روحیه و فرهنگ زمینه ساز ترویج و نشر آن در جامعه باشیم.

براساس این گزارش، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران نیز در این جلسه اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته به شکل مستمر پیگیر مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران جزیره خواهیم بود و با ایجاد ارتباطی نزدیک، تسهیلاتی را برای حل و فصل مشکلات این خانواده های عزیز و ارجمند فراهم خواهیم ساخت.

فرزاد میراب زاده اردکانی با اشاره به ماموریت محول شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جهت رسیدگی و قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگران، ادامه داد: با استفاده سرمایه های سازمان و بسیج امکانات موجود، با رویکردی فرهنگی تلاش بیشتری جهت حمایت و خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در ابعاد مختلف انجام خواهد شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: