با امضاء شدن تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد قشم و بانک صادرات ایران توسط حمیدرضا مومنی و حجت الله صیدی انجام شد

*توسعه و گسترش امکانات ارائه خدمات مالی و بانکی برای تسهیل فعالیت های اقتصادی در منطقه آزاد قشم*

*توسعه و گسترش امکانات ارائه خدمات مالی و بانکی برای تسهیل فعالیت های اقتصادی در منطقه آزاد قشم*
کدخبر : 536725

به گزارش شما و اقتصاد: با امضاء شدن تفاهم نامه گسترش همکاری های سازمان منطقه آزاد قشم و بانک صادرات ایران توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و حجت الله صیدی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران، امکانات ارائه انواع خدمات مالی و بانکی برای تسهیل فعالیت های مالی و اقتصادی در منطقه آزاد قشم توسعه و گسترش می یابد.

به گزارش شما و اقتصاد: در این تفاهم نامه که در ۱۰ ماده و چهار تبصره تنظیم شده و در تاریخ ۲۲ آذر ماه ۹۹ طی آیینی به امضای مدیران عامل سازمان منطقه آزاد قشم و بانک صادرات ایران رسید، این بانک متعهد شده که نسبت به گشایش اعتبارات اسنادی و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش ریالی مورد نیاز سازمان، شرکت های تابعه و شرکت های متقاضی معرفی شده از سوی سازمان اقدام نماید.

همچنین بانک صادرات ایران در این تفاهم نامه متعهد شده که با افتتاح انواع حساب ها در شعب خود در سراسر کشور، تمهیدات لازم را برای سازمان منطقه آزاد قشم و کارکنان آن درخصوص تمرکز امور بانکی این سازمان و تبادل وجوه و اسناد بانکی آنان فراهم سازد.

براساس این گزارش نصب خودپرداز و دستگاه های کارت خوان در منطقه آزاد قشم، طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت حساب های سازمان(سپهریار)، اعطای انواع تسهیلات و گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و ریالی و صدور انواع ضمانت نامه های ریالی و ارزی برای سازمان منطقه آزاد قشم و کارکنان آن و اعطای انواع تسهیلات موردنیاز این سازمان در قالب یکی از عقود اسلامی از مهم ترین تعهدات بانک صادرات ایران در این تفاهم نامه است.

اعطای انواع تسهیلات به کارکنان سازمان، صدور انواع ضمانت نامه، گشایش اعتبارات اسنادی و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش ریالی مورد نیاز سازمان، شرکت های تابعه و شرکت های متقاضی معرفی شده از سوی سازمان و مشارکت در تامین منابع مالی پروژه های سازمان و اشخاص معرفی شده از سوی سازمان و ارائه انواع خدمات بیمه، تسهیلات سفر و کارگزاری سهام به سازمان و کارکنان آن از طریق شرکت های تابعه بانک صادرات ایران از دیگر تعهدات این بانک در این تفاهم نامه بشمار می رود.

گفتنی است همکاری و مشارکت طرفین در جهت توسعه طرح های نوین در حوزه بانک و سرمایه در منطقه آزاد قشم در چارچوب ضوابط و مقررات نیز در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: