منطقه آزاد اروند خارج از چارچوب قانون هزینه نمی کند

منطقه آزاد اروند خارج از چارچوب قانون هزینه نمی کند
کدخبر : 536849

به گزارش شما و اقتصاد: معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد اروند امروز با حضور در برنامه بازتاب شبکه آبادان با شفاف سازی هزینه‌ها و درآمد‌های این منطقه از سال ٩٢ تا پایان سال ۹۸، گفت: در مجموع سه هزار و ۱۰۲ میلیارد تومان در این سال‌ها در آمد داشتیم که در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: سروش شریفی اظهار داشت: کم تر از ۳۰ درصد از این درآمدها، صرف هزینه‌های جاری منطقه شده است.

وی همچنین از نظارت دقیق بر نحوه هزینه کرد سازمان منطقه آزاد اروند گفت و اینکه این منطقه نمی‌تواند خارج از چارچوب قانون درآمدی را هزینه کند.

شریفی در پاسخ به چرایی دوگانگی حاکمیتی در منطقه تأکید کرد: دوگانگی حاکمیتی در منطقه ناشی از عملی نشدن مصوبه اختصاص بودجه در ردیف ملی است، بدین ترتیب که برای قطع نشدن بودجه ی ملی دستگاه های مستقر در آبادان و خرمشهر، از اهرم حاکمیت برای سایر ارگان‌ها استفاده نکردیم تا بودجه ملی آن‌ها همچنان برقرار باشد.

وی امنیت، توسعه زیرساخت ها، عمران شهری و رستایی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، ورزش، فرهنگ، امور اجتماعی و … را بخشی از حوزه‌های هزینه‌کرد سازمان منطقه آزاد اروند خواند و گفت: با توجه به درآمد‌های ناکافی این سازمان، برای پاسخگویی به تمامی نیازهای منطقه به عزمی ملی برای دریافت اعتبارات فراتر نیاز داریم.

 

 

 

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: