به مناسبت هفته پژوهش:

نشست پژوهش های راهبردی در دانشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار شد

نشست پژوهش های راهبردی در دانشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار شد
کدخبر : 536901

به گزارش شما و اقتصاد: به مناسبت هفته پژوهش نشست تخصصی پژوهشهای راهبردی در دانشگاه های مستقر در منطقه آزاد انزلی با حضور روسای دانشگاه و اساتید برتر مراکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: بنا بر این گزارش در این نشست تخصصی دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به ضرورت انجام فعالیت های پژوهش محور در مراکز علمی گفت:حاصل فعالیت های پژوهش محور تولیدات با کیفیت و متناسب با نیاز کشور خواهد بود و فعالان حوزه علم و پژوهش با دقت نظر آثاری منحصربه‌فرد و ماندگار ارائه می دهند.

وی در ادامه به لزوم ارتقای شاخص های کیفی آموزش در مراکز آموزشی مستقر در منطقه آزاد انزلی اشاره و تاکید کرد: با بهره گیری از اساتید مجرب و تدوین برنامه های راهبردی می‌توان سطح دانش دانشجویان و هنرجویان مراکز فنی حرفه ای را ارتقا داد و به واسطه انجام فعالیت های پژوهش محور متناسب با نیاز منطقه استان و کشور گام برداشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی  توسعه روابط مراکز آموزشی مستقر در منطقه با دانشگاههای حوزه خزر را یکی از راهبردهای سازمان دانست و خاطرنشان کرد : بروزرسانی های انجام شده با روسای دانشگاه های کشور در تلاش هستیم تا بخش بین الملل دانشگاه ها و مراکز علمی و مستقر در محدوده منطقه آزاد انزلی را فعال و متناسب با نوع فعالیت های مورد نیاز در سطح منطقه دوره های آموزشی تخصصی جذب دانشجو به خصوص در رشته های علوم پزشکی و دریانوردی صورت گیرد.

گفتنی است در پایان هر یک از روئسای دانشگاه های مستقر در سطح منطقه آزاد انزلی پیشنهادات خود را به منظور کیفی سازی فرایند آموزش و ارتقای شاخص های آموزشی به منظور بین المللی شدن فعالیت مراکز علمی ارائه دادند.

 

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: