ساماندهی خدمات گردشگری دریایی قشم

ساماندهی خدمات گردشگری دریایی قشم
کدخبر : 536975

به گزارش شما و اقتصاد: دستورالعمل‌های جدید خدمات گردشگری دریایی جزیره در جلسه ای با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و بهره برداران این حوزه، ساماندهی شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  در نشست مشترک مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیر ورزش و‌ جوانان و نمایندگان اداره کل حراست و مدیریت بازرسی نظارت و پاسخگویی به شکایات این سازمان با بهره‌برداران کلوپ‌های تفریحات دریایی و غواصی قشم، دستورالعمل‌های جدید خدمات گردشگری دریایی ساماندهی شد.

بخشی از این جلسه که صبح روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه در دفتر مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، به بررسی مشکلات گردشگری در حوزه خدمات و تفریحات دریایی اختصاص یافت.

در ادامه، حاضران در جلسه ضمن تایید و موافقت با موضوعات مطرح شده و نرخ های پیشنهادی، آمادگی خود را برای همراهی اعلام کردند که نرخ مصوب به زودی توسط مدیریت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ابلاغ خواهد شد.

گردشگری دریایی یکی از ویژگی‌های خاص جزیره قشم است که با تفریحات مختلفی همچون غواصی و قایقرانی تجربه متفاوتی را برای گردشگران بر پهنه نیلگون خلیج ‌فارس فراهم می‌آورد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: