سرپرست اداره صنایع دستی منطقه آزاد قشم خبر داد

برگزاری هشتمین آزمون دریافت کارت صنایع دستی ویژه بانوان در قشم

برگزاری هشتمین آزمون دریافت کارت صنایع دستی ویژه بانوان در قشم
کدخبر : 537064

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست اداره صنایع دستی منطقه آزاد قشم از برگزاری هشتمین آزمون دریافت کارت صنایع دستی برای تسهیل و تشویق فعالیت های بانوان هنرمند شاغل درعرصه تولید محصولات صنایع دستی در محل این اداره درقشم خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: نسرین ملازم روز شنبه با اعلام این مطلب گفت: این آزمون بخشی از اقدامات اداره صنایع دستی منطقه آزاد قشم است که برای ساماندهی فعالیت های زنان و دختران هنرمند بومی در مناطق روستایی و شهری جزیره قشم انجام می شود.

وی حمایت از هنرمندان صنایع دستی جزیره بخصوص بانوان هنرمند را از سیاست های اصولی سازمان منطقه آزاد قشم در راستای توسعه اقتصادی اجتماعی این منطقه دانست و افزود: بر این اساس بانوان هنرمند بومی نه تنها از جنبه اشتغال و رونق اقتصادی، بلکه از جنبه مشارکت های اجتماعی زنان، نقش موثری در برنامه های توسعه این منطقه ایفا می کنند.

به گفته وی معرفی محصولات صنایع دستی مختص جزیره قشم به کشور و حتی جهان از دیگر اهداف اداره صنایع دستی منطقه آزاد قشم درخصوص ساماندهی تولید و عرضه محصولات صنایع دستی قشم است که از طریق ارائه کارت صنایع دستی به هنرمندان بومی و هویت بخشیدن به تولیدات آنها انجام می شود.

گفتنی است هشتمین آزمون دریافت کارت صنایع دستی با حضور ٢٧ نفر از بانوان هنرمند جزیره قشم در رشته های گلابتون دوزی، شک و زری بافی، خوس دوزی و قلاب بافی در محل اداره صنایع دستی منطقه آزاد قشم برگزارشد.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: