مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم؛

کارگاه آشنایی با مبانی حقوقی پیمان در قشم برگزار شد

کارگاه آشنایی با مبانی حقوقی پیمان در قشم برگزار شد
کدخبر : 537415

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی حقوقی پیمان برای کارکنان سازمان خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: حمیدرضا صادقی با تأکید بر لزوم ارتقا دانش فنی و آشنایی کارکنان با قوانین و مقررات حاکم بر قراردادها و پیمان‌های منعقده در مجموعه معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان بیان داشت: تسلط کامل کارکنان این حوزه‌ها به مباحث قراردادی از موضوعاتی است که در راستای کارآیی مجموعه سازمان و ارایه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: توانایی مدیریت بهتر چالش‌ها توسط سرمایه‌های انسانی همچنین می‌تواند به اجرایی و عملیاتی کردن سیاست‌های سازمانی کمک می‌کند.

 به گفته صادقی، بالا بردن سطح دانش فنی و حقوقی کارکنان جهت بررسی صورت‌های کارکرد پیمانکاران در مواردی مانند؛ کارکردهای موقت و قطعی، تعدیل قیمت‌ها و همچنین بررسی لوایح تاخیرات طبق مبانی حقوقی پیمان و بخشنامه‌های ابلاغی از اهداف عمده برگزاری کارگاه مذکور بود.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: این کارگاه روز پنج‌شنبه چهارم دی‌ماه با حضور کارکنانی از معاونت فنی و زیربنایی و مدیریت‌های امور حقوقی و قراردادها، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امور درگهان و اداره کل حراست برگزار شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: