بازدید مدیر سلامت و ورزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از ظرفیت های درمانی منطقه

بازدید مدیر سلامت و ورزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از ظرفیت های درمانی منطقه
کدخبر : 537801

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر سلامت و ورزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در روز نخست از سفر 2 روزه خود به شهرهای آبادان و خرمشهر از ظرفیت های حوزه بهداشت و درمان منطقه آزاد اروند، بازدید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: امیر حسین منظمی در اولین روز سفر خود ضمن بازدید از زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان، در نشست با مسئولین این حوزه و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به بحث و تبادل نظر پرداخت.

این مقام مسئول در راستای بازدید از آزمایشگاه غذا و دارو منطقه آزاد اروند، بیمارستان طالقانی آبادان، بخش اورژانس و داخلی بیمارستان ولی عصر خرمشهر و همچنین کلینیک تخصصی فخرالنسا خرمشهر، ضمن تقدیر وتشکر از زحمات کادر درمان به جهت حضور ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا؛ بر لزوم تنظیم برنامه و بودجه سال آینده متناسب با شرایط حاکم و نیاز مردم منطقه، تأکید نمود.

در این سرکشی که با همراهی دکتر مهدی موسوی مدیر محیط‌زیست، غذا و دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند انجام شد؛ از دیگر پروژه های در دست اقدام و ظرفیت های درمانی منطقه در بخش توریسم درمانی با توجه به هم جواری با کشورعراق نیز بازدید بعمل آمد.

مدیر سلامت و ورزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در روز دوم سفر خود بازدید از زیرساخت های ورزشی منطقه ازاد اروند را در دستور کار خود دارد .

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: