برنامه‌ریزی برای ساماندهی گلزار شهدا شهر قشم و حمایت از خانواده شهدا

برنامه‌ریزی برای ساماندهی گلزار شهدا شهر قشم و حمایت از خانواده شهدا
کدخبر : 537824

به گزارش شما و اقتصاد: مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه رییس بنیاد شهید شهرستان قشم در جلسه‌ای با خانواده شهدای گران‌قدر دوران دفاع مقدس پیرامون حل مشکلات این خانواده‌ها و بهبود وضعیت عمرانی گلزار شهدای شهر قشم گفتگو کردند.

به گزارش شما و اقتصاد:  در این جلسه که با حضور فرزاد میراب زاده اردکانی مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران و نرگس بحرینی رییس اداره بنیاد شهید شهرستان قشم برگزار شد، حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، به بررسی مشکلات خانواده شهدا و جامعه ایثارگران جزیره قشم پرداختند.

براساس این گزارش، مسائل عمرانی و حل برخی مشکلات قدیمی موجود در محدوده گلزار شهدای شهر قشم و تصمیم‌گیری جهت تسریع ساماندهی وضعیت عمرانی آن با تأکید بر اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا نیز یکی دیگر از بحث‌های مطرح شده در این جلسه بود که حاضران پیرامون آن صحبت و هم‌فکری داشتند.

در این جلسه همچنین عنوان شد که با بسیج امکانات موجود و سرمایه‌های سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها، تلاش مضاعفی را برای حمایت و خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در ابعاد مادی و معنوی به کار گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مشاور مدیرعامل در امور خانواده شهدا و ایثارگران قرار است پیگیری مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران جزیره به‌صورت مستمر ادامه پیدا کرده و با ایجاد ارتباطی نزدیک، تسهیلاتی برای حل و فصل مشکلات این خانواده‌های عزیز و ارجمند فراهم شود.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: