با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

بررسی وضعیت پروژه های قابل افتتاح ریاست جمهوری درجزیره قشم

بررسی وضعیت پروژه های قابل افتتاح ریاست جمهوری درجزیره قشم
کدخبر : 538398

به گزارش شما و اقتصاد: آخرین وضعیت پروژه های قابل افتتاح ریاست جمهوری در بهمن ماه سال جاری در جزیره قشم در نشستی با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان در مرکز بین المللی رشد قشم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد:  حمیدرضا مومنی ضمن تاکید بر کنترل و نظارت روند فعالیت پروژه های افتتاح شده؛ با برشمردن برخی ویژگی های پروژه های قابل افتتاح، بر لزوم تلاش و جدیت معاونت ها و مدیریت های مرتبط با این پروژه ها، برای آماده سازی آنها جهت آغاز بهره برداری در بهمن ماه سال جاری توسط ریاست جمهوری دستوراتی را صادر کرد.

در این نشست پروژه های قابل افتتاح در حوزه های مرتبط با سه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، فنی و زیربنایی و فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ارائه و هر معاونت مشخصات، میزان پیشرفت و آخرین وضعیت هرکدام از پروژه های خود را بیان کردند.

پروژه های مذکور در حوزه صنایع، شیلات، گردشگری، راهسازی، و... بوده و منطقه آزاد قشم با همراهی سرمایه گذارانی از بخش خصوصی در این بخش ها تلاش دارد تا میزان فعالیت های صورت گرفته این منطقه را  بهینه سازی کرده و افزایش دهد.

منطقه آزاد قشم در سال های اخیر سعی کرده با تمرکز بر تحقق توسعه پایدار در این جزیره، در راستای تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی و و سیاست گذاری صورت گرفته بر مبنای شعارهای هدفمند سالانه کشور، در دولت تدبیر و امید، پروژه های ماندگاری را عملیاتی کند.

توجه به نقش آفرینی فعال و سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های اقتصادی یکی از برگ های زرین مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم طی سال های گذشته است که در آخرین دور از افتتاح پروژه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، از سوی رییس جمهور نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: