مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مجموعه گردشگری غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم بازدید کرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مجموعه گردشگری غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم بازدید کرد
کدخبر : 539217

به گزارش شما و اقتصاد: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم روز یکشنبه از مجموعه گردشگری غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم در محل پارک زیتون شهر قشم بازدید کرد و امکانات، فعالیت ها، مسایل و مشکلات این مجموعه گردشگری را که همراه با دیگر مجموعه های مشابه در جذب گردشگران و توسعه صنعت گردشگری این منطقه، نقش مهمی ایفا می کنند، مورد بررسی قرار داد و دستورات مقتضی نیز برای رسیدگی به این موارد صادر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید که  مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، علیرضا امری کاظمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جلیل حق گویان سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم وی را همراهی می کردند از نحوه شارژ سیلندرهای ویژه غواصی در این مجموعه  که توسط یک کمپرسور فشار قوی ۴۰۰بار ساخت  آلمان انجام می شود نیز بازدید کرد.   

گفتنی است این مجموعه گردشگری در اولین گام به صورت کلوپ غواصی در سال ۱۳۹۳ در ساحل ریگو قشم آغاز بکار کرد و در سال ۱۳۹۶ بصورت یکپارچه در قالب مرکز غواصی و تفریحات دریایی درساحل پارک زیتون شهر قشم اسقرار یافت.

این مجموعه با کسب نمایندگی برای تربیت مدرس غواصی از مراکز غواصی SSIآلمان و آمریکا به عنوان یک مرکز آموزشی به تربیت مدرس در این رشته ورزشی دریایی مبادرت کرده و به عنوان یک مرکز تفریحی نیز خدمات ویژه غواصی تفریحی و سایر تفریحات دریایی شامل شاتل، پاراسل و جت اسکی به گردشگران و سایر علاقه مندان این رشته ها ارائه می کند.

مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم که با سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد ریالی بخش خصوصی تاسیس شده، برای افزون بر ۱۴ نفر اشتغالزایی کرده است.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: