پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
کدخبر : 539273

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با صدور پیامی، چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد: متن پیام مهندس احسان انصاری به شرح زیر است: 

مردم غیور ایران، یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ را آغازگر تحولاتی بنیادین و طلوعی مبارک در این مرز و بوم می دانند. بیشتر نظریه پردازان بر این باورند حمایت خداوند از انقلاب، حضور متعهد و پرشور مردم برای نابودی نظام استبدادی و سلطه شاهی و وجود رهبری حکیم و شجاع به عنوان رمز ماندگاری انقلاب است. با پیروزی انقلاب اسلامی، فصل جدیدی از حیات ملت بزرگ ایران در پرتو معنویت، عزت، آزادی و استقلال رقم خورد. 

امروز علی‌رغم سیاهنمایی و تبلیغات گسترده رسانه‌ای دشمنان ایران اسلامی که عمر این انقلاب در چهل سالگی به پایان می رسد، این خواب تعبیر نشد و انقلاب اسلامی ایران الگویی مناسب و جامع برای مردم حق جوی کشورهای منطقه در دستیابی به استقلال، عزت و آزادگی است تا آن‌جاکه شجاعت و ایستادگی گروه‌های مقاومت اسلامی به عنوان خاری در چشم آمریکا و دشمنان ایران اسلامی می باشد. 

با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی و  به همت و تلاش جوانان ایرانی و برغم تحریم های ظالمانه، شاهد پیشرفت در تمامی زمینه‌های نظامی، اقتصادی، اجتماعی، پزشکی و دیگر بخش‌ها هستیم. بر این باوریم که بالندگی کشورمان و تحقق هرچه بیشتر شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» با تلاش جهادی در همه ی عرصه ها قابل دستیابی است. همراستا با منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیتهای داخلی، پیگیری نقشه پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی لامرد در اولویت مدیران ارشد صنعت و معدن قرار دارد و از هیچ کوششی برای ارتقای این کانون بزرگ صنعتی دریغ نخواهیم کرد. 

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ منطقه ویژه اقتصادی لامرد، ضمن تجدید پیمان با شهیدان و امام شهیدان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری  در پاسداشت ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیت معظم امام راحل (ره)، مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی بویژه اهالی شریف شهرستانهای لامِرد و مُهر و همچنین همکاران زحمتکش در بخش‌های مختلف صنعتی  تبریک می گویم و از درگاه خداوند منان برایتان سلامتی و توفیق خدمت شایسته به کشورمان را آرزومندم. 

احسان انصاری-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: