با شرکت مردم، مسئولان منطقه آزاد و شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان قشم برگزار شد:

راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قشم

راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قشم
کدخبر : 539279

به گزارش شما و اقتصاد: راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قشم با شرکت جمعی از مردم، مسئولان سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و سایر اقشار روز چهارشنبه 22بهمن 99 در حد فاصل محل میدان شهید سلیمانی قشم تا پارک زیتون در ساحل خلیج همیشه فارس برگزارشد.

به گزارش شما و اقتصاد:  در پایان این راهپیمایی حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم در جمع راهپیمایان قشمی طی سخنانی برگزاری این راهپیمایی را در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رغم همه فشارهای دشمنان در طول این مدت و شیوع ویروس کرونا در سال گذشته و امسال، نشانه ای از ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل دشمنان و وفاداری آنها به آرمان های این انقلاب دانست.

IMG-20210210-WA0048

IMG-20210210-WA0049

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با این راهپیمایی با امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجدید عهد کردند، گفت: همین مردم با این راهپیمایی اعلام می کنند همانطور که در طول این ۴۲ سال به برکت حضور نیروهای مقاومت با فرماندهی شهید سلیمانی امریکا را در رسیدن به اهداف خطرناکش در منطقه ناکام گذاشتند، با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برای حفظ و استمرار نظام اسلامی، اداره این کشور را به جوانان غیور، جهادگر، کاردان و لایق خواهند سپرد.

امام جمعه شهرستان قشم  در بخش دیگری از سخنان خود رهبر انقلاب را حکیم، بی نظیر، آگاه، بصیر، زاهد و مردمی خواند و تصریح کرد: اگر همه مردم  و قوای سه گانه در کنار این رهبر و همگام با نصایح حکیمانه وی حرکت کنند، آینده ای درخشان برای کشور رقم  زده خواهد شد.

حجت الاسلام  والمسلمین میثم تارم با اشاره به سخنان اخیر آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرور ت وحدت و یکدلی مسئولان نظام و مردم گفت: اگر نشانه این وحدت به جهان مخابره شود و دنیا بداند که هم بین مسئولان با یکدیگر، هم بین مردم با مردم و هم بین مردم و مسئولان اتحاد و یکدلی است، این انقلاب به راه خودش برای ساختن تمدن نوین اسلامی و تشکیل حکومت جهانی واحد عدل گستر ادامه خواهد داد.

براساس این گزارش در پایان این آیین، قطعنامه راهپیمایان قرائت و بندهای آن توسط حاضرین این آیین با فریاد تکبیر تایید شد. در بخشی از این قطعنامه راهپیمان ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، اعلام کردند که با همه وجود پاسدار حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

در بخش دیگر این قطعنامه  نیز بر حضور پرشور راهپیمایان در آنتخابات سال آینده برای حاکمیت دولت جوان انقلابی تاکید شد.

گفتنی است در این آیین علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام  جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از مسئولان شهرستانی  و فرماندهان نظامی انتظامی شهرستان قشم نیز حضور داشتند.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: