رونق اقتصادی با ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی در جزیره کیش

رونق اقتصادی با ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی در جزیره کیش
کدخبر : 540655

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی را دستاورد ارزشمند نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش در این منطقه برشمرد

به گزارش شما و اقتصاد: جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صبح چهارشنبه ۲۷ اسفند به ‌مناسبت گرامی داشت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، در دیدار با علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش اجرای ضوابط و مقررات انتظامی در راستای ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی را دو اصل مهم توسعه و پیشرفت این منطقه عنوان کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که اجرای دقیق ضوابط و مقرارت انتظامی در کیش به مراتب سخت تر از استان های دیگر کشور است گفت: ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی در این منطقه اقدام ارزشمندی است که با اهتمام ویژه و تلاش قابل تحسین نیروی انتظامی کیش تحقق یافته است.

جعفرآهنگران در ادامه تصریح کرد: درایت و مدیریت مدیرانه نیروی انتظامی در دو حوزه "ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی" درکیش قابل تقدیر است.

آهنگران بابیان اینکه نیروی انتظامی کیش در خط مقدم امنیت کشور و جزیره کیش تلاش می کند اظهار داشت: با همکاری و هم افزایی میان نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش و سازمان منطقه آزاد کیش می توانیم گام های موثری در راستای اهداف منطقه آزاد کیش برداریم.

علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی کیش هم با تاکید بر این که هم افزایی خوبی میان دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه ایجاد شده است گفت: با شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها، شرایطی بر جامعه حاکم شده است که باید تمام تلاش مسئولان منطقه برای کاهش فشارهای مضاعف بر مردم باشد.

جمالی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در جزیره کیش این مهم با مدیریت مدیرانه سازمان منطقه آزاد کیش با یک هم افزایی خوبی محقق شده است.

وی با بیان این که نیروی انتظامی کیش در تمام عرصه های مختلف جامعه همراه و همگام با سازمان منطقه آزاد کیش تلاش می کند افزود: ایجاد امنیت یکی از ارکان اصلی سرمایه گذاری و جذب فعالان اقتصادی در این منطقه است.

فرمانده نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش با اشاره به این که ایجاد امنیت یکی از وظایف اصلی این مجموعه است اظهار داشت: با حمایت و همراهی سازمان منطقه آزاد کیش می توانیم اقدامات موثری در این حوزه انجام دهیم.

به گفته علی اصغر جمالی ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی سبب جلب رضایتمندی مردم، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و رونق صنعت گردشگری در این منطقه می شود.

وی اطلاع رسانی و تبلیغات به موقع سازمان منطقه آزاد کیش در آگاهی بخشی به عموم جامعه را به عنوان یکی از ابزارهای مهم و زیرساخت های کاربردی نیروی انتظامی کیش برشمرد و اظهار داشت: اعمال محدودیت ها در نوار ساحلی کیش با نصب بنر و اطلاع رسانی به موقع سازمان از تجمعات مردمی در چهارشنبه آخر سال جلوگیری کرد و این هم افزایی، تقویت توان مضاعفی برای پلیس کیش است.

فرمانده نیروی انتظامی کیش با تاکید بر این که مخالف شادی مردم در سطح جامعه نیستیم گفت: هدف اصلی پلیس کیش ایجاد امنیت و حفظ سلامت آحاد جامعه و جلوگیری از تجمعاتی هست که می تواند بیماری کرونا را به دیگران انتقال دهد، در واقع پلیس کیش از مردم و در کنار مردم است.

شایان ذکر است جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت روز پاسدار با اهداء لوح تقدیر و گل از  فرمانده نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش قدردانی کرد.

روابط عمومی منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: