در جریان بازدید نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی منطقه آزاد انزلی:

خط تولید ماسک سه بعدی ۵ لایه مورد بهره برداری قرار گرفت

خط تولید ماسک سه بعدی ۵ لایه مورد بهره برداری قرار گرفت
کدخبر : 540870

به گزارش شما و اقتصاد: منطقه آزاد انزلی، دکتر علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از زیرساخت ها و طرح های توسعه ای و زیرساختی در حال ساخت و بهره برداری منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آورد.

به گزارش شما و اقتصاد: در جریان این بازدید که مهندس وحید طالب پور، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان نیز حضور داشت، دکتر علی جدی با حضور در برخی واحد‌های تولیدی-صادراتی بخش خصوصی منطقه،بخش های مختلف مجتمع بندری کاسپین و امکانات موجود در فاز تجارت و گردشگری منطقه، از نزدیک در جریان توانمندی های صادراتی،ترانزیتی و توریستی منطقه بهمراه فرآیندهای خدماتی و حمایتی سازمان جهت تسهیل و توسعه صادرات به بازارهای خارجی و داخلی قرار گرفت.

IMG-20210324-WA0011

وی با تصریح بر ظرفیت های قابل توجه و امکانات خوب زیرساختی موجود در منطقه آزاد انزلی،بر همکاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به منظور تسهیل در امور اجرایی و قانونی مرتبط با منطقه آزاد انزلی و گسترش همکاری‌ها با کشورهای حوزه اوراسیا تأکید کرد.

در ادامه این برنامه از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک منطقه بازدید به عمل آمدکه در جریان بررسی برخی از مشکلات تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی به خصوص در حوزه فولاد در دو واحد تولیدی خزر منبع و شمش مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد مراتب گزارش چالش های تامین مواد اولیه این واحدها طی گزارشی برای کمیسیون صنایع مجلس جهت پیگیری و اقدامات بعدی ارسال گردد.

همچنین در جریان این دیدار، خط تولید ماسک های جدید سه بعدی ۵ لایه شرکت لوتوس تجارت خزر نیز به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

واحد تولیدی که از آغاز بحران کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون به همراه کارخانجات افرند تاج و کوک و دوک و چند واحد تولیدی دیگر با تغییر بخشی از خط تولید خود اقدام به تولید لباس بیمارستانی و ماسک های سه لایه نمودند، موضوعی که نقش بسزایی در تأمین تجهیزات مقابله با ویروس کرونا در سطح منطقه و کشور ایفا نمود و در سرمایه گذاری جدید انجام شده موفق به تولید ماسک های سه بعدی ۵ لایه N۹۴ با ظرفیت ۱۵۰ هزار عدد در روز شد.

گفتنی است این واحد تولیدی با مشارکت شرکت افرند تاج قابلیت تولید ۳۰۰ هزار ماسک سه لایه پرستاری در روز را نیز دارا می باشد و پیش بینی می شود با توجه به کیفیت این ماسک های ۵ لایه و کارایی بیشتر انها و اخذ گواهی های مربوطه، استقبال خوبی از تولیدات این شرکت صورت گیرد.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: