در مراسم معارفه مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش عنوان شد:

تحقق شعار «کیش برای همه» چشم اندازی برای پیشرفت جزیره کیش

تحقق شعار «کیش برای همه» چشم اندازی برای پیشرفت جزیره کیش
کدخبر : 541734

به گزارش شما و اقتصاد: جعفرآهنگران ،تسهیل شرایط سفر به کیش ،تکریم ارباب رجوع، توسعه زیرساخت های انرژی ، اتمام طرح های نیمه تمام وحمایت از بخش خصوصی را مهم ترین رویکردهای سازمان منطقه آزادکیش برشمرد.

به گزارش شما و اقتصاد: جعفر آهنگران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ضرورت اتمام طرح های  نیمه تمام در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: زمانی کوتاه و میان مدت برای حل و فصل این فعالیت‌ها لازم است و تاکید دارم تکمیل این طرح ها به عنوان مطالبه ساکنان کیش و اصحاب رسانه به جدیدیت پیگیری می شود.

وی افزود: با توجه به مشارکت فعالانه تمامی دوستان و همکاران وفعالان بخش خصوصی تلاشخواهیم کرد  چشم انداز « کیش برای همه» با تسهیل شرایط سفر به کیش برای همه هموطنان محقق شود.  

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید برایجاد امکانات سفر ارزان به جزیره کیش برای همه هموطنان اظهار داشت: خارج سازی شرکت هواپیمایی کیش از روندخصوصی سازی یکی از مهم ترین عوامل رونق صنعت گردشگری و افزایش رضایتمندی هموطنان است.

وی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران کیش برای کمک به خارج شدن شرکت هواپیمایی کیش از روند خصوصی سازی خبرداد.

آهنگران همچنین به ساخت مسکن ملی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: گرانی مسکن در جزیره کیش مشکلی است که بر آینده منطقه کیش و کیفیت فعالیت منابع انسانی تاثیر منفی دارد و به همین دلیل ساخت مسکن ملی و ارزان قیمت در جزیره کیش و بندر آفتاب  در دستور کارقرارگرفته است.

لزوم بازگشت سهام ۵۱ درصدی سهام آب و برق به سازمان منطقه آزاد کیش، تسریع در ساخت و بهره برداری از پایانه جدید فرودگاه کیش، عدم واگذاری شرکت هواپیمایی کیش بهسازمان خصوصی سازی ، تعمیم تجارب موفق سازمان منطقه آزاد کیش در استفاده از ابزارهای مالی بهبخش خصوصی با تشکیل شورای تامین مابع و سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد کیش، توجه بیشتر به طرح های نیمه تمام، رسیدگی به پرونده‌های به جا مانده از قبل و توسعه و لایروبی بنادراز دیگرمواردی بودکه جعفرآهنگران برآن تاکید کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به گشایشی که برای کشور ما در سطح جهان رخ داده لازم است تا به زیرساخت‌ها توجه بیشتری شود و پاسخگوی متقاضیانی باشیم که از این پس برای سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی ویا گردشگری به سوی جزیره کیش جلب می شوند.

وی به تشکیل چهار کمیته بر اساس سیاست های اجرایی در سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد و گفت: منابع انسانی، یادگیری و رشد را باید  مورد توجه قرار داده و با اصلاح فرآیندها، ساده سازی و استانداردسازی فعالیت ها ،عملکردسازمان را ارتقاء دهیم .

جعفر آهنگران با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع ، به تشکیل کارگروه رفع موانع در سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد و گفت: با استفاده از رهنمودهای  مقام معظم رهبری در جهت مانع زدایی، کارگروه رفع موانع با همکاری نزدیک انجمن‌های صنفی و سرمایه گذاران جزیره کیش تشکیل شده است.

وی همچنین تصریح کرد: نظام تصمیم گیری در سازمان منطقه آزاد کیش باهدف پر رنگ ترشدن نقش بخش خصوصی در تصمیم سازی هاا بهینه سازی می شود.

آهنگران تبدیل شرکت توسعه سرمایه گذاری کیش به سهامی عام  را یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های این سازمان خواند و گفت: قرار گرفتن سهام این شرکت در بورس راه گشای بسیاری از مسائل بوده و آینده فعالیت ها  را تضمین خواهد کرد و امید داریم این امر را تا قبل از پایان دولت یازدهم به سرانجام نهایی برسد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: