تاکید مشاور رییس جمهور بر تسریع ساخت پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش

تاکید مشاور رییس جمهور بر تسریع ساخت پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش
کدخبر : 542035

به گزارش شما و اقتصاد: حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در سفر به جزیره کیش بر تسریع ساخت و بهره برداری از پایانه جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش تاکید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: حمید رضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد که برای بازدید از روند توسعه طرح های عمرانی منطقه آزا د کیش ظهر امروز  چهارشنبه ١٥اردیبهشت وارد جزیره کیش شد دربازدید از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش ، از نزدیک در جریان ساخت بخش های مختلف این پایانه قرارگرفت. 

وی اتمام طرح های نیمه تمام به ویژه طرح های زیرساختی را از اولویت مناطق آزاد و جزیره کیش برشمرد و بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند ساخت این پایانه تاکید کرد.

علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در ا ین بازدید با بیان اینکه حسب دستور دبیر شورایعالی مناطق آزاد مبنی بر تسریع اجرای طرح پایانه فرودگاه کیش ، جبهه های کاری افزایش یافته گفت: با تزریق منابع مالی مورد نیاز و تامین تجهیزات فرودگاهی یا سیستم های تاسیساتی الکتریکال و مکانیکال و همچنین تکمیل فعالیت های ابنیه و محوطه سازی ها تلاش می کنیم در مدت زمان کوتاه تری شاهد بهره برداری از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش باشیم .

لازم به ذکر است با بهره برداری از این پایانه جدید ظرفیت پذیرش مسافر سالانه در جزیره کیش از یک و میلیون و هشتصد گردشگر به بیش از شش میلیون گردشگر در سال افزایش می یابد.

روابط عمومی منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: