با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور در قشم انجام می شود؛

بهره برداری از ۳ پروژه پرورش ماهی در دریا با هدف افزایش محصولات صادرات محور

بهره برداری از 3 پروژه پرورش ماهی در دریا با هدف افزایش محصولات صادرات محور
کدخبر : 542167

به گزارش شما و اقتصاد: 3 شرکت آبزی پروری قشم در حوزه پرورش ماهی در دریا با ظرفیت تولید سالانه هشت هزار و 500 تن ماهی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت آبزیان دشت مروارید قشم، هیراد کاوه ساحل قشم و آبزی پروری محک قشم از جمله پروژه های شاخص در حوزه پرورش ماهی در دریا هستند که با هدف تکمیل زنجیره آبزی پروری و صنایع شیلاتی، افزایش محصولات صادرات محور و تامین امنیت غذایی کشور، به دست رییس جمهور به بهره برداری می رسند.

شرکت آبزیان دشت مروارید قشم، اشتغالزایی برای ۳۱ نفر به همراه دارد و در فاز اول این پروژه ۴ قفس در مجموع با ظرفیت تولید ۵۰۰ تن در سال افتتاح خواهد شد.

شرکت آبزی پروری محک قشم نیز با آماده سازی و تکمیل ۷  مخزن تولید و تکثیر ماهی به ظرفیت سالانه ۵۰۰ تن برای  ۹ نیرو اشتغال به همراه دارد.

شرکت هیراد کاوه ساحل قشم با اشتغالزایی برای ۱۰۴ نفر در آب های ساحلی جنوب قشم، با پایان نصب تجهیزات زیرآبی آماده نصب ۲۰ قفس آمادگی تولید پنج هزارتن  ماهی درسال را خواهد داشت.

گفتنی است، پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور، ۱۰ پروژه منطقه آزاد قشم با سرمایه‌گذاری ارزی بیش از ۲۱ میلیون دلار و ۴ هزار و ۱۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف تولیدی، شیلاتی، خدماتی و گردشگری افتتاح می‌شود.

یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در سه مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با ۵۳ پروژه به اعتبار ریالی ۶۰ هزار و ۶۶۰ میلیاردی و ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و ۲۶۰ میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

WhatsApp Image 2021-05-12 at 15.00.05

روابط عمومی منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: