مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تشریح کرد؛

برگزاری ۴ برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت عید سعید فطر

برگزاری 4 برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت عید سعید فطر
کدخبر : 542168

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اجرای مجموعه برنامه های فرهنگی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: علیرضا کمساری این برنامه ها و مسابقات فرهنگی و هنری را تشریح کرد، گفت: برگزاری مسابقه دلنوشته روزه اولی ها، مسابقه عکاسی سفره های آسمانی با موضوع سفره آرایی روز عید فطر و همچنین مسابقه پادکست با موضوع رمضان و عید در ایام کرونا مسابقاتی هستند که به مناسبت عید سعید فطر برگزار می شوند.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در هر یک از این مسابقات تا ۳۰ خردادماه مهلت دارند تا آثار تولید شده خود در بخش های مختلف با ذکر نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۳۰۱۵۰۲۰۴۴ از طریق واتساپ ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته به سه نفر برتر هریک از این مسابقات فرهنگی و هنری با اهدای هدیه قدردانی می شود.

به گفته کمساری؛ همچنین با همکاری هنرمندان از ساعت ۲۰ الی ۲۲ اجرای برنامه موسیقی سیار به عنوان یکی دیگر از برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت روز عید سعید فطر اجرا خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن، برنامه های مذهبی و فرهنگی عید فطر که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به اجرا در می آید با محوریت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: