با حضور مدیرعامل منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان قشم؛

مراسم «شب حماسه یاران» گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد

مراسم «شب حماسه یاران» گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد
کدخبر : 542516

به گزارش شما و اقتصاد: با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم، فرمانده بسیج سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان قشم مراسم «شب حماسه یاران» ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: علی درویش پور در این مراسم، اظهار کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر رخدادی بزرگ در حافظه تاریخی تمام ایرانیان و نقطه عطف دوران دفاع مقدس بود که درس های بسیاری برای همه ما به همراه داشت.

وی ادامه داد: امنیت و آسایش امروز ما حاصل جان فشانی ها و از خودگذشتگی شهیدانی است که در راه دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدا کردند و به ما درس ایثار، مقاومت و پایداری دادند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: هنر و هنرمند باید بتواند تاریخ، سرگذشت، ارزش ها و باورهای ارزشمند سرزمین و مردمان خود را در قالب اثر هنری قابل فهم برای انتقال به نسل های آینده و سایر فرهنگ های جهان به تصویر بکشد.

به گفته درویش پور؛ واژه ها، ادبیات، اشعار و تمامی تولیدات فرهنگی و هنری که در ستایش وطن پرستی و توصیف وطن و رشادت های شهیدان باشد، می تواند موجب رشد روحیه فرهنگ ایثار و مقاومت در میان نسل جوان و نسل های آینده شود.

براساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: بحث اصلی امروز نیز مانند سال ۱۳۶۱ و سالروز آزادسازی خرمشهر موضوع حماسه سازی توسط ایرانیان مطرح است.

وی ادامه داد: ما امروز نیازمند استمرار حماسه ها هستیم و مهمترین حماسه پیش روی ما حماسه سیاسی در ۲۸ خردادماه و حضور مردم پای صندوق های رای خواهد بود.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: برای موفقیت در تمامی عرصه ها و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند حماسه انقلابی، نظامی، فرهنگی و حماسه در سایر حوزه ها هستیم.

همچنین حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر، گفت: امام خمینی (ره) در زمانی که کسی فکر نمی کرد، فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و رهبر انقلاب نیز گفتند خرمشهرها و حماسه های زیادی در پیش داریم.

وی ادامه داد: انتخابات روز ۲۸ خردادماه یکی از حماسه های پیش روی ملت ایران است و برای رای دادن باید با تفکر، گزینه اصلح را انتخاب کرد و چشم بسته دنباله رو جناح های سیاسی نبود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم افزود: انتخابات پیش رو و هر انتخابات دیگری در نظام جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است و به احترام خون شهیدان باید پای صندوق های رای رفت.

WhatsApp Image 2021-05-25 at 11.12.28

WhatsApp Image 2021-05-25 at 11.12.27

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: