رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات:

رفع تصرف ۱۹.۴هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش ۱۹.۴میلیارد ریال در روستای کردوا قشم

رفع تصرف 19.4هزار مترمربع  اراضی خالصه دولتی به ارزش 19.4میلیارد ریال در روستای کردوا قشم
کدخبر : 542985

به گزارش شما و اقتصاد: رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای کردوا قشم به مساحت 19هزار و 400 مترمربع از سوی این یگان خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:  مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر گفت: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آنها بالغ بر۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و درمعیت مامورین پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان قشم انجام شد.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: عملیات رفع تصرف این اراضی که از سوی ماموران این یگان انجام شد با همکاری رییس شورای اسلامی روستای کردوا بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت و تابلو هشدار نیز در آن محل نصب شد.  

مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: