در دیدار معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و فرماندار شهرستان تاکید شد؛

هم افزایی بخش های مختلف جزیره در راستای توسعه برند گردشگری قشم

هم افزایی بخش های مختلف جزیره در راستای توسعه برند گردشگری قشم
کدخبر : 543034

به گزارش شما و اقتصاد: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با فرماندار این شهرستان درخصوص مسائل مشترک کاری میان این دو بخش و همچنین برنامه های پیش رو گفتگو کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: مهدی زارعی در دیدار با علیرضا نصری در این جلسه پیرامون موضوعات مختلفی با هدف ایجاد هماهنگی و افزایش همکاری های دو طرف جهت رونق صنعت گردشگری به عنوان محور اصلی ایجاد توسعه متوازن در جزیره قشم با استفاده از ظرفیت های موجود و به ویژه محوریت قرار دادن جامعه محلی،مذاکراتی داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه با بیان اینکه در راستای اجرای منویات رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اقدامات و فعالیت های این سازمان با هدف معرفی برند گردشگری قشم و بهره گرفتن از تمامی ظرفیت های موجود در عرصه های فرهنگی و اجتماعی موجود در منطقه با قوت و سرعت ادامه خواهد یافت.

همچنین در این جلسه بر استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در منطقه جهت اجرای بهتر و سریعتر برنامه های تهیه شده در حوزه های مختلف تاکید گردید و عنوان شد که می توان با تقویت بخش خصوصی از ظرفیت های این بخش نیز استفاده کرده و زمینه ثروت آوری و ایجاد اشتغال پایدار برای ساکنان جزیره قشم ایجاد شود.

براساس این گزارش، علیرضا نصری، فرماندار قشم نیز ضمن استقبال از برنامه های پیش بینی شده در سازمان منطقه آزاد قشم و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردشگری، پشتیبانی و حمایت از توسعه همه جانبه قشم را ز محورهای کاری خود دانست و توجه به جامعه محلی را از اصلی ترین اقدامات برشمرد.




 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: