رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم:

رفع تصرف ۱۱.۷هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش ۱۱.۷میلیارد ریال در روستای مسن قشم

رفع تصرف ۱۱.۷هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش ۱۱.۷میلیارد ریال در روستای مسن قشم
کدخبر : 543658

به گزارش شما و اقتصاد: رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف یک قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای مسن جزیره قشم به مساحت ۱۱هزار و ۷۸۰ مترمربع از سوی این یگان خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:  مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده را افزون بر ۱۱میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مامورین پاسگاه مرزی دریایی شیب دراز جزیره  قشم انجام شد.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: عملیات رفع تصرف  و تخریب سد و بند خاکی این اراضی از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.  

مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی دریابانی جزیره قشم و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: