افتتاح چهار طرح ملی با دستور رئیس جمهور در کیش

افتتاح چهار طرح ملی با دستور رئیس جمهور در کیش
کدخبر : 544297

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با دستور رئیس جمهور چهار طرح ملی با حجم سرمایه گذاری ۸۱۶ میلیارد ریال و ۸۸۴ هزار دلار را در این منطقه افتتاح کرد.

به گزارش شما و اقتصاد:  صبح امروز دوشنبه چهارم مرداد، چهار طرح ملی “شرکت‌های اکسیر، شدا، وسیم کیش و طرح توسعه شرکت ایتال ان جی گروپ کیش”با دستور رییس جمهور  از طریق ویدئو کنفرانس؛ توسط جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به بهره برداری رسید.

این طرح ها با اشتغالزایی ۷۸ نفر به صورت مستقیم و ۲۹۵ نفر به صورت غیر مستقیم اجرا شده است.

شرکت اکسیر کیش با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰ نفر و غیر مستقیم ۱۵۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در زمینه عطریات و افشانه در منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کند.

همچنین شرکت شداکیش با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۲۶ نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون عدد شامپو، یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ژل بهداشتی بانوان و آقایان و ۴۰۰ هزار عدد لوازم شوینده و ضد عفونی کننده و افشانه بوده که برای اجرای آن ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

شرکت وسیم کیش نیز با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای هفت نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر با ظرفیت مونتاژ سالانه ۲۱ هزار  عدد لامپ LED  و ۴۰ هزار عدد مونتاز ماژول برد LED  در منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کند.

برای طرح توسعه شرکت ایتال ان جی گروپ کیش نیز سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و ۸۸۴ هزار دلار سرمایه گذاری شده که ظرفیت تولید سالانه آن یک میلیون ۸۰۰ هزار تیوب و یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته انواع نرم کننده، رنگ مو، شامپو و واکس مو است و پس از افتتاح در این مرحله ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۴۵ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهند شد.

گفتنی است همزمان با هشتاد و پنجمین هفته از افتتاح طرح های مهم ملی کشور با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید» و در هفتمین و آخرین دوره افتتاح طرح های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، بهره برداری از ۳۳ طرح اقتصادی و زیربنایی در استان‌های آذربایجان شرقی و هرمزگان با حضور ویدیوکنفرانسی رییس‌جمهوری آغاز شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: