رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات

رفع تصرف ۲۴.۸هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش ۲۴.۸میلیارد ریال در روستای کانی قشم

رفع تصرف 24.8هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش 24.8میلیارد ریال در روستای کانی قشم
کدخبر : 544430

به گزارش شما و اقتصاد: رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف چهار قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع درخارج از محدوده طرح هادی روستای کانی قشم مجموعا به مساحت 24هزار و 800 مترمربع از سوی این یگان خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:   مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این چهار قطعه اراضی رفع تصرف شده را ۲۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد وافزود: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مامورین پاسگاه مرزی دریایی کانی این شهرستان انجام شد.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: عملیات رفع تصرف و تخریب پی سنگی این قطعات  از اراضی مذکور از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.  

مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی دریابانی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: