با دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

بازدید معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم از امکانات بیمارستان پیامبر اعظم (ص)

بازدید معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم از امکانات بیمارستان پیامبر اعظم (ص)
کدخبر : 544431

به گزارش شما و اقتصاد: با دستور ویژه علی درویش پور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جمعی از معاونان و مدیران این سازمان جهت بررسی آخرین وضعیت، تجهیزات و همچنین برنامه ریزی جهت راه اندازی بخش سرپایی در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر قشم حضور پیدا کردند.

به گزارش شما و اقتصاد:  این بازدید با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم توسط جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و با همراهی دکتر هروآبادی، ریاست بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم صورت گرفت.

با توجه به افزایش همه گیری ویروس کرونا و تعداد مبتلایان کووید ۱۹ در سطح جزیره، طبق برنامه ریزی صورت گرفته بخش جدیدی از بیمارستان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) برای تجهیز جهت راه اندازی درمانگاه و درمان سرپایی بیماران عفونی پیش بینی شد.

این اقدام سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در قبال قشموندان و ساکنان جزیره است.

پیش از این نیز از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ۵۰ عدد کپسول اکسیژن به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) اهدا شده بود و همچنین یک دستگاه خودرو برای حمل و نقل و شارژ این کپسول ها در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته بود.

این سازمان در اردیبهشت ماه سال جاری با خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) موفق شده بود تا ظرفیت اکسیژن تولیدی در این مرکز درمانی را دو برابر کرده و به یک هزار و ۲۰۰ لیتر در دقیقه افزایش دهد و از این طریق به ارائه خدمات بهتر به بیماران کمک شایانی کند.

همچنین بیمارستان خلیج فارس قشم (جیجیان) به صورت مستمر مشغول فعالیت و خدمات دهی به مراجعین از مناطق غربی جزیره می باشد.

 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: