باهدف ارتقا دانش تخصصی برای ورزشکاران؛

دوره آموزشی تناسب اندام و کنترل وزن در قشم برگزار می شود

دوره آموزشی تناسب اندام و کنترل وزن در قشم برگزار می شود
کدخبر : 544636

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی "تناسب اندام و کنترل وزن" با هدف ارتقا دانش تخصصی برای عموم مردم جامعه و بخصوص ورزشکاران، به میزبانی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:   جلیل حق‌گویان با اعلام این خبر عنوان داشت: دوره آموزشی تناسب اندام و کنترل وزن در ادامه دوره های تخصصی در حوزه تغذیه ورزشی، توسط هیأت کوهنوردی و صعود های ورزشی منطقه آزاد قشم طراحی شده و به صورت وبیناری برگزار می شود.

وی با اشاره به سرفصل های آموزشی دوره مذکور، افزود: مباحثی همچون ترکیب بدنی، هیپرتروفی و هیپرپلازی سلول های چربی، هورمون های موثر در وزن بدن، نظریه نقطه تنظیم وزن بدن، تعریف چاقی، سندروم متابولیک و انواع رژیم های کاهش وزن در این دوره به ورزشکاران آموزش داده می شود.

به گفته حقگویان، مدرس دوره مذکور، دکتر هادی عطارد، متخصص تغذیه ورزشی و رژیم‌درمانی و مشاور تیم‌های ملی است.

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: برگزاری دوره ها به صورت وبیناری توسط این هیأت موجب شده تا علاقمندان و ورزشکارانی از سراسر کشور، در این دوره ها حضور پیدا کرده و آموزش ها در سطح ملی بازخورد داشته باشد.

گفتنی است، برای شرکت در دوره آموزشی "تناسب اندام و کنترل وزن"، که با ظرفیت محدود برگزار می شود، علاقه‌مندان تا تاریخ ۲۲ مردادماه فرصت دارند تا با ارسال پیام به شماره واتس اپ ۰۹۱۷۵۵۰۰۰۹۰ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: