رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست با اصحاب رسانه جزیره عنوان کرد؛

هیچ دستی به‌تنهایی تحول‌آفرین نیست

هیچ دستی به‌تنهایی تحول‌آفرین نیست
کدخبر : 544717

به گزارش شماو اقتصاد: رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از خبرنگاران به‌عنوان رکن اساسی توسعه و تحول در جزیره یاد کرد.

به گزارش شماو اقتصاد: علی درویش‌پور امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه جزیره برگزار شد، ضمن تبریک این روز  به خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و رونق جزیره با وفاق و همراهی خبرنگاران و مسوولان در کنار مردم محقق می‌شود.

وی بر لزوم تجلیل از خدمات شایسته خبرنگاران در طول سال تأکید کرد و گفت: برای دستیابی به مفهوم توسعه اجتماعی، مشارکت مردم لازم است و مردم برای این همراهی نیاز به آگاهی و آشنایی با حقوق خود دارند که لازمه آن، داشتن یک شبکه اطلاع‌رسانی قوی و شفاف است.

 این مقام عالی با اشاره به نقش ارزنده خبرنگاران در بازگو کردن واقعیت‌ها و حقوق مردم افزود: خبرنگاران منصف و آگاه در کنار مدیران و مسوولانی که به این ظرفیت ارزشمند واقف‌اند، زمینه پیشرفت و بهبود زندگی مردم را رقم می‌زنند.

درویش پور پیش‌شرط رونق گردشگری جزیره را معرفی شایسته جاذبه‌های قشم در رسانه‌های سراسری کشور  و دنیا دانست و بر لزوم همراهی اصحاب رسانه در این زمینه تأکید کرد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از همدلی به نوان مصداق بارز معجزه برای عبور از شرایط سخت یاد کرد و عنوان داشت: در شرایط حاد بیماری کرونا، منطقه آزاد قشم در ساخت اماکن درمانی و تأمین تجهیزات و نیازهای بیمارستان در کنار کادر درمان بوده و اکنون نقش خبرنگاران در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در بحث رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برای مهار این پاندمی، بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

در ادامه این جلسه، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز بیان داشت: اصحاب رسانه با ترویج دانش و آگاهی، دستیابی به مرزهای توسعه و پیشرفت را اماکن پذیر می‌کنند.

زارعی خبررسانی شایسته را دلیلی برای عملکرد بهتر مسوولان درزمینه خدمت به مردم دانست و گفت: همکاری اصحاب رسانه در این مورد باعث می‌شود دستگاه‌ها و نهادهای دولتی بهتر مأموریت خود را به انجام برسانند.

گفتنی است، در نشست رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اصحاب رسانه به مناسبت تجلیل از مقام خبرنگار که ظهر امروز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه برگزار شد، اصحاب رسانه و خبرنگاران جزیره ضمن دیدار با علی درویش پور، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: