مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قشم:

هدف نهایی سازمان منطقه آزاد قشم، شورا و شهرداری قشم توسعه و رونق شهر و جزیره قشم است

هدف نهایی  سازمان منطقه آزاد قشم، شورا و شهرداری قشم  توسعه و رونق شهر و جزیره قشم است
کدخبر : 544860

به گزارش شما و اقتصاد: رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای توسعه و پیشرفت شهر و جزیره قشم در این شرایط خطیر ما بیش از هرچیز به همدلی، وفاق، پرکاری، خوش کاری و جهادی کار کردن نیاز داریم.

به گزارش شما و اقتصاد:  علی درویش پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قشم با وی افزود: اگر می خواهیم قشم به مقصد اول گردشگری کشور تبدیل شود، همه باید دست در دست هم بدهیم و دل های مان را بهم پیوند بزنیم و ۲۴ ساعته کار کنیم.

وی با تبریک انتخاب اعضای جدید شورای شهر قشم و آرزوی موفقیت برای آنها در ارائه خدمات بهینه به شهروندان قشم به همگرایی و همکاری همگان در مدیریت شهر قشم تاکید کرد و گفت: هدف نهایی  سازمان منطقه آزاد قشم، شورا و شهرداری قشم نیز در این راستا توسعه  و رونق شهر و جزیره قشم است.

درویش پور در بخش دیگری از سخنان خود، نظام شورایی را در دنیا دارای سابقه ای چند صد ساله خواند و یادآور شد: این نظام در کشور ما بیشتر از ۲۲ سال سابقه ندارد و طبیعی است که نواقصی در عملکرد آن دیده شود که می طلبد با انجام اصلاحات مناسب این نواقص برطرف شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تشریح نحوه فعالیت شورا و شهرداری قشم در منطقه آزاد قشم، خسارت عدول از برنامه در حوزه شهری و عدول از ضوابط در حوزه شهرسازی را برای شهر و شهروندان قشم بسیار سنگین خواند و تصریح کرد: هرگونه عدول ازاین برنامه و ضوابط می تواند تا پنج برابر هزینه روی دست مدیریت شهری و در واقع شهروندان بگذارد.

وی شهر و جزیره قشم را دارای ظرفیت بی بدیل در حوزه گردشگری دانست و با تاکید بر ضرورت تبدیل قشم به نگین و عروس ایران گفت: ما باید به جایی برسیم که در قشم حتی یک حادثه ترافیکی روی ندهد، کسی بدون کمربند و کلاه ایمنی رانندگی نکند و اثری از سد معبر، کودکان کار و سگ های ولگرد در این شهر وجود نداشته باشد.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم رسیدن به این اهداف را منوط به همدلی و اتحاد همه نهادها از جمله شورای شهر و دستگاه های مستقر در جزیره دانست و تصریح کرد: من جایگاه این شورا و ضرورت استفاده از ظرفیت آن برای توسعه و ارتقاء زندگی شهروندان قشم را باور دارم.

براساس این گزارش محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم هم در این دیدار با بیان اینکه قراردادهای امور شهری این سازمان بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان می شود بر ضرورت تلاش و همت  شورا و شهرداری قشم برای جذب بودجه های ملی متعلق به قشم  تاکید کرد.   

گفتنی است حبیب بازماندگان قشمی رییس، مریم خادمی نایب رییس و محمدرضا اسلامی، بی بی مریم پیرزنده و احمد شب تاریانی اعضای شورای اسلامی شهر قشم و صالح محمدپور سرپرست شهرداری قشم نیز در این دیدار با استقبال از رویکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در قبال شورا و شهرداری قشم بر آمادگی خود جهت تعامل و هم افزایی جدی و همه جانبه با این سازمان در جهت توسعه و پیشرفت شهر قشم تاکید کردند.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: