در جلسه مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانده سپاه شهرستان با اصناف تاکید شد؛

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف قشم

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف قشم
کدخبر : 544906

به گزارش شما و اقتصاد: با حضور مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، جلسه ای درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی و مجتمع های تجاری شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  هرمز امیری در این جلسه اظهار کرد: طی ماه های گذشته با شیوع ویروس کرونا، اصناف و کسبه دوران سختی را پشت سر گذاشتند که امیدواریم با رعایت بهتر و کامل پروتکل های بهداشتی این شرایط بهبود پیدا کند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: اصناف شهرستان به کمک بازرسان اتحادیه های زیرمجموعه نظارت خود را بر واحدهای صنفی شهرستان افزایش دهند و همچنین نسبت به پلمپ واحدهای متخلف اقدام کنند.

براساس این گزارش، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این جلسه اظهار کرد: مجموعه اصناف در شهرستان قشم ظرفیت بزرگی هستند که می توان با ساماندهی آنها از این پتانسیل برای کمک به نیازمندان نهایت بهره برد. 

وی ضمن تشکر از فعالیت های گسترده مجموعه مدیریت اصناف و بازرگانی منطقه آزاد قشم و مدیریت پرتلاش آن از مجموعه اصناف در خواست مشارکت گسترده برای کمک در رزمایش مواسات کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در پایان خاطرنشان کرد: مدیران مجتمع های تجاری و اصناف باید با کنترل و نظارت جدی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط بازاریان و مشتریان اقداماتی را انجام دهند تا زودتر به وضعیت عادی برگردیم.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: