پیام تبریک جعفر آهنگران به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک

پیام تبریک جعفر آهنگران به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک
کدخبر : 545020

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک را به پزشکان و مدافعان سلامت خط مقدم مقابله با بیماری کرونا تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد:  در پیام تبریک جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت یکم شهریور روز پزشک آمده است:

با نام و یاد خدای مهربان

یکم شهریور سالروز ولادت دانشمند برجسته و طبیب حاذق و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا روز پزشک نام گذاری شده و امسال این روز فرصت مغتنمی است برای قدردانی از پزشکانی که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا جامه خدمت بر تن کردند و خالصانه برای حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه تلاش می کنند.

امسال روز پزشک را در حالی گرامی می داریم که خانواده بزرگ و ارزشمند جامعه پزشکی و مدافعان سلامت با بحران بزرگ همه گیری ویروس جهش یافته دلتا مواجه هستند، این ایثار، از خود گذشتگی، صبوری و تلاش شبانه روزی در تسهیل و تسری درمان بیماران مبتلا به کرونا به عنوان پیام آوران سلامت نقش بسزایی در این زمینه ایفا می کنند.

اقدام مهم و مسئولانه پزشکان با هدف حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه در سطح کشور به ویژه جزیره کیش به تعبیری نشان از عملکرد بی نظیر و مفهومی از عشق به انسانیت، ایثار و شرافت حرفه ای است.

به خانواده‌های پزشکان و کادر درمان که در این روز های سخت و طاقت فرسا به دور از عزیزانشان پا به عرصه حساس و پر مسئولیت نهادند و با تمام توان در مسیر سلامت تلاش می کنند روز پزشک را به مدافعات سلامت تبریک گفته و امیدواریم با حمایت و تلاش همگانی،سلامت و زندگی دوباره با آرامش در جامعه جریان یابد.

تلاش مخلصانه ای که بی گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داشت. ساکنان جزیره کیش نیز خاطره زحمات طلایه داران عرصه سلامت را برای همیشه در قلب خود حفظ کرده و قدردان آنها خواهند بود.

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک از زحمات ارزنده فعالان عرصه پزشکی قدردانی می کنیم و توفیقات روز افزون شما را در تداوم خدمت به بیماران این مرز و بوم از خداوند متعال مسالت دارم.

جعفر آهنگران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: