در ادامه بازدیدهای میدانی علی درویش پور از طرح ها و پروژه های جزیره انجام شد

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ۶ واحد تولیدی صنعتی با هدف رفع فوری موانع و مشکلات تولید در قشم

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از 6 واحد تولیدی صنعتی با هدف رفع فوری موانع و مشکلات تولید در قشم
کدخبر : 545095

به گزارش شما و اقتصاد: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم در ادامه بازدیدهای میدانی خود از طرح ها و پروژه های این منطقه در حوزه های مختلف، پیش از ظهر دوشنبه از شش واحد تولیدی صنعتی واقع در شهرک های صنعتی طولا و کاوه قشم بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت و گو با سرمایه گذاران و مجریان طرح ها و پروژه های این واحدها برعزم راسخ این سازمان جهت رفع فوری موانع و مشکلات تولید بویژه در حوزه صنعت تاکید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: علی درویش پور در این بازدیدها که جمعی از مدیران این سازمان و روسای ادارات شهرستانی وی را همراهی می کردند بر آمادگی این سازمان برای تسهیل تامین و تقویت زیرساخت ها در شهرک های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و ارتباطات تصریح کرد.          

علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم در اولین مرحله از این بازدیدها از  محل شرکت های آریا روژان طلایی و ستاره روژان طلایی کیش شعبه قشم واقع در شهرک صنعتی طولا قشم بازدید کرد و در جمع مسئولان این واحدها

رفع موانع و مشکلات زیرساختی واحدهای صنعتی و تولیدی را در سطح جزیره از اولویت های این سازمان خواند.

وی در این  بازدید دستورات ویژه برای رفع مشکلات این واحد های صنعتی شامل شرکت آریا روژان طلایی کیش شعبه قشم تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و شرکت ستاره روژان طلایی کیش شعبه قشم فعال در امور بسته بندی مواد غذایی صادر کرد.

دومین مرحله بازدیدهای روز دوشنبه علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم به شرکت فراز فن آوران قشم واقع در شهرک صنعتی طولا قشم اختصاص داشت.

براساس این گزارش مدیر عامل سازمان منطقه ازاد قشم در این بازدید تقویت شرکت های تولیدی را  زمینه ساز توسعه و شکوفایی اقتصاد جزیره  خواند و رفع موانع تولید را از اولویت های این سازمان دانست.

علی درویش پور در این  بازدید هم دستور ویژه ای برای رفع مشکلات این واحد تولیدی که در زمینه فرآوری آبزیان قشم فعالیت می کند، صادر کرد.

شرکت کارن زیما قشم واقع در شهرک صنعتی طولا قشم تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی نیز مورد بازدید علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم قرار گرفت.  

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم در این بازدید هم بر رفع سریع موانع و مشکلات زیرساختی واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح جزیره تاکید و دستور ویژه ای نیز برای رفع مشکلات این واحد صنعتی صادر کرد.

این گزارش حاکیست که علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم در ادامه بازدیدهای روز دوشنبه خود از خط تولید دو شرکت دخانیات متحد احسان قشم و پارس تنباکو پویا قشم، هر دو تولید کننده محصولات دخانیاتی واقع در شهرک صنعتی طولا قشم نیز بازدید و از نزدیک مسایل و مشکلات آنها را بررسی و دستورات ویژه ای برای رفع آنها صادر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم در این بازدید ها بر ضرورت ارتقاء کیفیت محصولات واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح جزیره  جهت صادرات از جزیره تاکید کرد.

آخرین مرحله بازدیدهای علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم به شرکت شناور سازی مهر میلاد قشم  واقع در شهرک صنعتی کاوه قشم ختم شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ازاد قشم در این بازدید گفت: صنعت لنج سازی و شناور سازی ریشه در تاریخ و فرهنگ مردمان جزیره قشم دارد و حمایت سازمان از فعالان این صنعت در واقع حمایت از غنای فرهنگی این جزیره هم است .

علی درویش پور در این  بازدید دستور ویژه برای رفع مشکلات این واحد تولیدی صنعتی که ظرفیت تولید ۴۰ فروند شناور را در سال داراست، صادر کرد.

WhatsApp Image 2021-08-24 at 10.57.57

گفتنی است علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم را در این بازدیدها جعفر امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، محمدمهدی برنجی مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید، فرامرز مومنی مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات، محدثه رزمجو مدیر امور حقوقی و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم و سلمان درسخوان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان قشم همراهی می کردند.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: