بازگشت سومین هواپیمای زمینگیر شده کیش ایر به ناوگان عملیاتی

بازگشت سومین هواپیمای زمینگیر شده کیش ایر به ناوگان عملیاتی
کدخبر : 545162

به گزارش شما و اقتصاد: جت فوکر F100 سومین هواپیمای زمینگیر شده شرکت هواپیمایی کیش پس از پایان موفقیت آمیز چک تعمیراتی و تعمیر موتور به ناوگان عملیاتی این شرکت پیوست

به گزارش شما و اقتصاد: با تلاش کارشناسان معاونت مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی کیش و بهره گیری از توان داخلی شرکت های تعمیراتی، سومین هواپیمای زمینگیر شده شرکت هواپیمایی کیش از نوع جت فوکر F۱۰۰ پس از پایان موفقیت آمیز چک تعمیراتی و تعمیر موتور وارد ناوگان عملیاتی این شرکت شد.

شرکت هواپیمایی کیش پس از تغییرات مدیریتی در راستای سیاست های جدید مبنی بر گسترش ناوگان و بازگرداندن هواپیماهای زمینگیر شده این شرکت را در دستور کار خود قرار داد.

شرکت هواپیمایی کیش طبق برنامه ریزی مدون توسط معاونت مهندسی و تعمیرات، نسبت به اقدام چک های سنگین تعمیراتی و تامین قطعات اقدام کرد و در کوتاه ترین زمان ممکن سومین هواپیمای زمینگیر شده کیش ایر با رجیستر EP-LCR از نوع جت فوکر F۱۰۰ به ناوگان عملیاتی کیش ایر بازگشت.

مرحله چک تعمیراتی و تعمیر موتور هواپیما نوع جت فوکر F۱۰۰ هواپیمایی کیش در شرایط سخت کرونایی و وجود تحریم ها، با تلاش متخصصان داخلی  به پایان رسید و پس از انجام پرواز آزمایشی موفقیت آمیز، پروازهای برنامه ای خود را آغاز خواهد کرد.

بازگشت این هواپیما به ناوگان عملیاتی شرکت کیش ایر "صد صندلی بدون احتساب قانون ظرفیت پذیرش ۶۰% در پروازهای داخلی" به ظرفیت ناوگان هوایی کشور و کیش ایر افزوده شد‌.

گفتنی است پیش از این یک فروند هواپیمای جت مکدانل داگلاس MD و یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۱ پس از پایان چک سنگین و تعمیرات موتور با استفاده از توان داخلی به ناوگان عملیاتی این شرکت پیوسته بودند.

روابط عمومی منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: