برگزاری وبینار شورای مدیران عامل مناطق آزاد در کیش

برگزاری وبینار شورای مدیران عامل مناطق آزاد در کیش
کدخبر : 545317

به گزارش شما و اقتصاد: وبینار شورای مدیران عامل مناطق آزاد با هدف بررسی راه کارهای تامین و تزریق واکسن مورد نیاز عموم مردم ساکن در مناطق آزاد با حضور ویدئوکنفرانسی تمامی مدیران عامل مناطق آزاد برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  شامگاه چهارشنبه دهم شهریور با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و هیئت همراه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و برخی از معاونان و مدیران این سازمان در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزاری شد.

حمیدرضا مومنی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد پس از ارائه گزارش از اقدامات انجام شده توسط مدیران محترم عامل در سطح‌ کشور و نمایندگان بخش خصوصی، با تاکید بر الزام به دریافت مجوز از ستاد ملی کرونای کشور مبنی بر اجرای طرح واکسیناسیون عموم مردم و گردشگران در این منطقه، گفت: پس از دریافت مجوزهای لازم و بر اساس توافق نامه پیشنهادی نسبت به تسهیل و تسریع روند اجرا و پیاده سازی این طرح با تمرکز بر واردات واکسن فایزر اقدام خواهد شد.

به گفته مومنی در قالب توافق سه جانبه شیوه اجرای طرح واکسیناسیون در هر منطقه متناسب با شرایط و جامعه هدف ضمن قبول پیشنهاد شروع این طرح از جزیره کیش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: پس از سپری شدن فرآیند دریافت مجوز از ستاد ملی کرونا ساز و کار اجرای طرح در‌تمامی مناطق آزاد کشور اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است در وبینار شورای مدیران عامل مناطق آزاد با محوریت بررسی شیوه های کاربردی برای تامین واکسن؛ مدیران عامل مناطق آزاد برای تحقق بخشیدن به این اقدام مهم به گزارش اقدامات انجام شده پرداختند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: