در راستای ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و گردشگری منطقه آزاد قشم محقق شد؛

راه اندازی روشنایی بلوار ورودی روستای دفاری قشم

راه اندازی روشنایی بلوار ورودی روستای دفاری قشم
کدخبر : 545350

به گزارش شما و اقتصاد: روشنایی بلوار ورودی روستای دفاری از سمت مسیر ساحل جنوبی پیرو دستور اکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و در راستای ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و گردشگری با اعتباری بیش از 7 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش شما و اقتصاد: روستای دفاری به جهت دارا بودن جاذبه های تفریحی و‌گردشگری یکی از مناطق پرتردد و گردشگر پذیر به ویژه در ساعات شب جزیره قشم می باشد.

لذا طی بازدیدهای هفتگی علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان که با هدف بررسی میدانی مشکلات و ‌نواقص اجرایی جزیره و درصد پیشرفت پروژه‌های زیرساختی و عمرانی و اقتصادی صورت می‌گیرد، در تاریخ ۴ شهریورماه، مورد بازدید قرار گرفت و دستور اکید جهت تأمین روشنایی و‌ راه اندازی آن صادر شد.

بلور روستای دفاری به طول دو هزار و ۷۰۰ متر که به همت معاونت امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم ساخته و به بهره‌برداری رسیده بود، با هماهنگی شورای روستای دفاری و اداره برق در مدت کمتر از یک هفته، تأسیسات و تجهیزات روشنایی راه اندازی و‌ فعال شد.

پروژه تأمین روشنایی بلوار روستای دفاری به‌منظور افزایش امنیت عبوری و کاهش حوادث و سوانح رانندگی، جهت رفاه حال قشموندان و گردشگران و در پی دستور اکید مدیرعامل این سازمان به اجرا درآمد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: