ناهماهنگی دستگاه های اجرایی مهم ترین عامل بازدارنده در منطقه آزاد اروند

ناهماهنگی دستگاه های اجرایی مهم ترین عامل بازدارنده در منطقه آزاد اروند
کدخبر : 545628

به گزارش شما و اقتصاد: استاندار خوزستان طی بازدید از منطقه آزاد اروند در پایانه مرزی شلمچه، گفت: ناهماهنگی میان دستگاه های اجرایی، مهم ترین عامل عدم پیشرفت این منطقه دانست.

به گزارش شما و اقتصاد: صادق خلیلیان در سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر طی بازدید از مرز بین المللی شلمچه از نزدیک مشکلات این مرز را مشاهده و مورد بررسی قرار داد.

خلیلیان مهم ترین عامل بازدارنده در منطقه آزاد اروند را ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی مستقر دانست و افزود: در منطقه آزاد اروند و شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که می تواند باعث رونق و آبادانی منطقه شود.

استاندار خوزستان در ادامه اظهار داشت: اما موانع و مشکلاتی نیز در شهرهای آبادان و خرمشهر وجود دارد که در طی این سال ها به دلیل ناهماهنگی میان دستگاه های اجرایی، مانع پیشرفت شده است.

وی با تأکید براینکه در این سال ها مسئولان نتوانسته اند مانع زدایی کنند، اذعان داشت: لازمه رفع موانع در این است که تصمیمات بر اساس واقعیت هایی که در صحنه وجود دارد گرفته شود.

استاندار خوزستان مشکلات و موانع موجود را دلیل سفر به این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار داریم تصمیمات اتخاذ شده در بخش مبادلات تجاری مرزی و مسافری عملیاتی شود تا مشکلات هرچه زودتر کاهش پیدا کند.

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند،

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: