توسط مدیریت اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی صورت گرفت؛

تقدیر از خستگی‌ناپذیران اورژانس ۱۱۵ قشم

تقدیر از خستگی‌ناپذیران اورژانس 115 قشم
کدخبر : 545679

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی از تلاش‌های کادر اورژانس 115 قشم تقدیر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد:  سیدمسعود موسوی ضمن تبریک ۲۶ شهریورماه، روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی با حضور در مرکز اورژانس ۱۱۵ شهر قشم از خدمات شبانه‌روزی کادر این مرکز تقدیر کرد و گفت: زحمات شما در نخستین خط درمان و سختی‌های بسیاری که بر شما و خانواده‌هایتان هموار می‌شود تا بیماران در کوتاه‎ترین زمان به مراکز درمانی رسانده شوند، در نوع خود بی‌نظیر است که بهایی برای آن متصور نیست.

وی از تلاشگران این عرصه با عنوان خادمان صادق یادکرد و افزود: خدمات آگاهانه و شجاعانه شما در میدان پرمشقت امداد و نجات، تلاشی برای اهدای زندگی دوباره به بیماران است.

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم در پایان به وجود ۵ پایگاه اورژانس زمینی و یک پایگاه اورژانس دریایی در جزیره اشاره کرد و عنوان داشت: تمامی ۴۰ عضو فعال در پایگاه‌های اورژانس این جزیره، فرشتگان نجاتی هستند که شیرینی نجات جان انسان‌ها را با عمق وجودشان احساس کرده‌اند و با عشق و دلدادگی به این شغل شریف ادامه می‌دهند.

گفتنی است، مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی قشم با بهره‌مندی از ۵ پایگاه زمینی در شهرهای قشم، درگهان، سوزا، طبل و روستای طولا و همچنین یک اورژانس دریایی با سه آمبولانس دریایی مستقر در بندر مسافری شهید ذاکری به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به ساکنان جزیره می‌باشد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: