ظرفیت اشتغال ۲ هزار نیرو در تاسیسات دریایی خرمشهر

ظرفیت اشتغال ۲ هزار نیرو در تاسیسات دریایی خرمشهر
کدخبر : 545759

به گزارش شما و اقتصاد: معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: چنانچه پروژه های جدید تأسیسات دریایی خرمشهر عملیاتی شوند، حدودا برای 2 هزار نفر شغل ایجاد می شود.

به گزارش شما و اقتصاد: جبار سالم پور پس از نشستی با مدیر یارد شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در خرمشهر از ظرفیت بالای این تأسیسات خبر داد و افزود: در حال حاضر یارد تاسیسات دریایی خرمشهر حدود ۵ پروژه در مرحله قرارداد و یا در حال انعقاد جهت اجرا با مجموعه های وزرات نفت دارد که امیدواریم هر چه سریع تر این قراردادها به سرانجام برسد وعملیاتی شوند.

سالم پور تصریح کرد: بی تردید این قراردادها سبب خواهد شد تا تعداد زیادی نیروی کار در یارد تأسیسات دریایی خرمشهر به کار گیری شوند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت نیز می بایست همکاری های لازم را انجام دهد و بخشی از مطالبات این تاسیسات را به آنها پرداخت کند، اذعان داشت: در حال حاضر ۷۰۰ نفر در تاسیسات دریایی خرمشهر مشغول به کار هستند که اگر پروژه ها جدید نهایی و عملیاتی شوند، پیش بینی می شود تاسقف ۲۰۰۰ نیرو نیز در این مجموعه مشغول به فعالیت شوند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از صحبت هایش، خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد؛ بحث واگن سازی در تاسیسات دریایی خرمشهر است که این شرکت می تواند علاوه بر محصولاتی که در حال حاضر تولید می کند؛ به واگن سازی نیز بپردازد که این بخش نیاز به هماهنگی های بعدی با مدیران تاسیسات دریایی در تهران و سایر اشخاصی که از این محصولات استفاده می کنند دارد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: