در دیدار مدیر اجتماعی و سلامت سازمان با رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قشم:

تبدیل هر شهروند به یک امدادگر

تبدیل هر شهروند به یک امدادگر
کدخبر : 545862

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با هدف برنامه ریزی برای کمک به ارتقا دانش کمک‌های اولیه در جزیره، با رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قشم دیدار کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: سیدمسعود موسوی در این دیدار ضمن اشاره به شرایط فراگیری بیماری کرونا گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های انسانی برای کمک به کادر درمان در این شرایط، ارتقا دانش درزمینه درمان‌های اولیه و نسبتا پیشرفته را به‌ویژه برای کادر هلال‌احمر، الزامی می‌کند.

وی افزود: تبدیل هر شهروند به یک امدادگر به کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث و بلایا کمک کرده و بخشی از بار زحمات کادر درمان را نیز کم خواهد کرد.

به گفته موسوی، افزایش آگاهی و دانش عمومی در خصوص پاسخ‌دهی و برخورد با حوادث تحت آموزش‌های مطلوب و باکیفیت بالا، موجب کاهش قابل‌توجه آمار فوتی، مصدوم و خسارت‌های جانی و مالی ناشی از حوادث طبیعی و انسانی می‌شود.

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: این مدیریت آمادگی دارد تا با برگزاری دوره‌های پیشرفته به توسعه خدمات جمعیت هلال‌احمر شهرستان قشم کمک کند.

 رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قشم نیز با اعلام آمادگی برای طراحی برنامه‌های آموزشی مشترک با سازمان منطقه آزاد قشم عنوان داشت: کادر این مجموعه آماده است تا با برگزاری دوره کمک‌های اولیه برای جامعه محلی نیز به ارتقا اطلاعات امداد و نجات در سطح جزیره برای کمک بیشتر به کادر درمان، همراهی کند.

 

 

 

 

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: