پیام تبریک جعفر آهنگران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی گردشگری

پیام تبریک جعفر آهنگران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی گردشگری
کدخبر : 545903

به گزارش شما و اقتصاد:مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فرا رسیدن روز جهانی گردشگری را به فعالان این صنعت تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد: جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن پنجم مهر روز جهانی گردشگری را تبریک گفت

در پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

با نام و یاد خدا

اینجانب فرا رسیدن پنجم مهر روز جهانی گردشگری را که فرصت ارزشمندی است تا با همکاری و هم افزایی هم دیگر نقش سفر و گردشگری را با هدف رونق و توسعه این صنعت در ایجاد آینده‌ای بهتر و پویاتر رقم بزنیم، تبریک می گویم.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا و تأثیر گسترده اجتماعی و اقتصادی که به همراه داشته به اقتصادهای توسعه یافته و در حال توسعه آسیب وارد کرده و در این میان گروه‌های حاشیه نشین و آسیب پذیر بیشترین زیان و صدمه را متحمل شده‌اند.

بی تردید آغاز دوباره گردشگری به بهبود و رشد صنعت گردشگری کمک خواهد کرد و ضروری است همگان به شکلی گسترده و منصفانه از مزایای آن بهره مند شوند.

از این رو سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» را به عنوان شعار روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده است.

اینجانب بار دیگر ضمن عرض تبریک روز جهانی گردشگری به شما عزیزان، امیدوارم که به زودی شاهد تحولات مثبتی در راستای پیشرفت صنعت گردشگری در ایران و به ویژه جزیره زیبای کیش باشیم.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: