واکسیناسیون تنها راه کار موثر برای بازگشایی مدارس در کیش

واکسیناسیون تنها راه کار موثر برای بازگشایی مدارس در کیش
کدخبر : 546211

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش واکسیناسیون تمام دانش آموزان، معلمان و کادر اداری را تنها راه کار موثر برای بازگشایی مدارس عنوان کرد

به گزارش شما و اقتصاد: محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از تسریع واکسیناسیون عموم مردم جامعه در جزیره کیش خبر داد و گفت: طی گذشت بیش از یک سال تعطیلی مدارس؛ با تسریع واکسیناسیون تمام دانش آموزان، معلمان و کادر اداری در آینده نزدیک شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خواهیم بود.

به گفته رضانیا برای بازگشایی مدارس باید دانش آموزان، معلمان و تمام کادر اداری آموزش و پرورش واکسن کرونا را دریافت کنند و خانواده‌های دانش آموزان نیز واکسینه شوند و با اهتمام ویژه به رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم به یک آرامش نسبی برسیم تا دچار بیماری نشویم.

وی افزود: تا کنون  بیش از ۵۸  درصد از دانش آموزان در کیش دز اول واکسن کووید ۱۹ خود را دریافت کرده اند.

دکتررضانیا با تاکید بر این که برای مقابله و مهار کرونا نیاز به انسجام همکانی است، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون تمام مردم جامعه از اولویت‌های مرکز توسعه سلامت کیش است.

وی در ادامه تصریح کرد: باید ضوابط بهداشتی با حساسیت بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که علت افزایش مرگ و میرها بر اثر کرونا در پیک پنجم، عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بود.

گفتنی است تغذیه مناسب و جمعیت مولد سالم به عنوان پیش نیاز مهمی برای کاهش فقر و توسعه اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود از این رو بهبود رژیم های غذایی خانواده و وضعیت تغذیه کودکان در سطح جهانی برای دستیابی به اهداف توسعه هزاره  مربوط به ریشه کنی فقر شدید و گرسنگی و افزایش آن ضروری است.

 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: