• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • مناطق آزاد
  • هیچ اخلالی در بازگشت بیت المال را بر نمی‌تابیم ولو در فضای مجازی ۲۴ ساعت علیه ما فرافکنی کنید/ از بدعهدی ها در پاسخ به حمایت از رونق تولید و اشتغال نمی‌گذریم

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند:

هیچ اخلالی در بازگشت بیت المال را بر نمی‌تابیم ولو در فضای مجازی ۲۴ ساعت علیه ما فرافکنی کنید/ از بدعهدی ها در پاسخ به حمایت از رونق تولید و اشتغال نمی‌گذریم

هیچ اخلالی در بازگشت بیت المال را بر نمی‌تابیم ولو در فضای مجازی ۲۴ ساعت علیه ما فرافکنی کنید/ از بدعهدی ها در پاسخ به حمایت از رونق تولید و اشتغال نمی‌گذریم
کدخبر : 546318

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در واکنش به جوسازی های عده ای در فضای مجازی و ممانعت از پرداخت بدهی هایشان گفت: تسلیم اخلال و بدعهدی های این افراد نمی شویم.

به گزارش شما و اقتصاد: کمال رضایی با اشاره به حمایت این شرکت از واحدهای تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید و پافشاری بر بخشودگی سود و جرائم دیرکرد در همراهی و حمایت از این واحدها، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و مصوبه هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در شرایط حساس اقتصادی پا به عرصه ی رونق تولید گذاشتیم.

وی ادامه داد: هرچند بخشودگی سود و جرائم دیرکرد در اختیار هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند بوده است و پس از شکل گیری هیات مدیره جدید قابل تصمیم گیری خواهد بود ؛ اما شرکت توسعه در این امر هم فعالان اقتصادی را تنها نگذاشت و با صاحبان این واحدهای تولیدی همراهی خواهد نمود اما بدعهدی در عودت اصل مبلغ و سود حاصل از مشارکت  اخلال در بازگشت بیت المال است.

رضایی خاطر نشان کرد : عدم پرداخت اصل مبلغ توسط برخی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع حمایت شده، اجحاف به سایر درخواست کنندگان کمک برای راه اندازی و فعال کردن کارخانه ها و شرکت های آن ها شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه این شرکت هم باید پاسخگوی دستگاه های نظارتی باشد، گفت: طرح موضوع و جوسازی در فضای مجازی یا نشست های مختلف به بهانه ی حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران گره گشا نیست .

وی ادامه این روند را علیرغم خواست شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند و پیش قدمی آن در درخواست بخشودگی های حاصل از آسیب صاحبان واحدهای تولیدی از کرونا که مستند و واضح است؛ اعلام کرد و تنها راه مقابله با این دسته از واحدهای اخلال کننده را از طریق برخورد حقوقی و قضایی دانست.

 کمال رضایی تصریح کرد: جلوگیری از به یغما رفتن سرمایه‌ شرکت توسعه و سرمایه گذاری از وظایف ما محسوب می شود و این شرکت با معرفی افرادی که از سرمایه‌های بیت المال سوء استفاده می‌کنند و مطالبات شرکت را پس نمی‌دهند برخورد قضایی کرده و در صورت لزوم موضوع را با اصحاب رسانه درمیان می گذارد .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: