معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛

طرح روستای پاک، تحول بزرگی در سطح جزیره ایجاد کرده است

طرح روستای پاک، تحول بزرگی در سطح جزیره ایجاد کرده است
کدخبر : 546678

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اجرای طرح روستای پاک جزیره سبز طی هفته های گذشته با همکاری دهیاری ها و همراهی جوامع محلی بسیاری از روستاهای جزیره را آماده پذیرش گردشگر کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد: مهدی زارعی در نشست هم اندیشی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دهیاران پیرامون طرح های مسکن جوانان و روستای پاک، اظهار کرد: طرح روستای پاک موجب تحول بزرگی در سطح جزیره شده است.

وی ادامه داد: از باسعیدو تا شرق جزیره قشم، دهیاران و شوراها به صورت تمام وقت برای اجرای این طرح تلاش کردند تا ضمن نظافت و پاک بودن روستا، با برگزاری برنامه های متنوع، پویایی و تحولی نوین در سطح جزیره ایجاد کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با اجرای طرح روستای پاک بسیاری از دهیاری ها با مشارکت مردم و جامعه محلی تلاش خود را برای زمینه سازی جهت گردشگرپذیری بهتر در فصل گردشگری انجام دادند.

به گفته زارعی؛ بیش از یک هزار نفر ساعت کار عملی برای اجرای طرح روستای پاک، جزیره سبز در قشم انجام شده و این فعالیت‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، عمران و شهرسازی به صورت همزمان طراحی، نظارت و اجرا شده است.

وی در پایان گفت: جلب مشارکت جوامع محلی همراه با اجرای برخی طرح ها و ایده های خلاق توسط دهیاری ها در نقاط مختلف جزیره موجب ایجاد تحولی بزرگ در قشم شده است.

براساس این گزارش نشست هم اندیشی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دهیاران روستاهای جزیره قشم با حضور حجت الاسلام حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم و شیخ خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در مرکز بین المللی رشد برگزار شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: