با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

افتتاح ۲ مجموعه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی

افتتاح 2 مجموعه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی
کدخبر : 546780

با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دو مجموعه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: با حضور علی درویش به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم باشگاه بدنسازی زنانه رکورد و خانه هنرهای رزمی، افتتاح شد.

باشگاه ورزشی رکورد در دو بخش آقایان و بانوان واقع در مجموعه سیمرغ شهر قشم در فضایی به مساحت یک هزار مترمربع و با سرمایه گذاری حدود ۴۳ میلیارد ریال مجموع برای ۱۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

همچنین با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان به همراه یوسف بهتری، رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ایران، خانه ورزش های رزمی قشم افتتاح شد.

این باشگاه ورزشی با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریالی در فضایی به مساحت ۳۰۰ متر مربع، پنج رشته از ورزش های رزمی را توسط ۱۲ مربی به علاقه مندان و ورزشکاران آموزش می دهد.

گفتنی است، هفته تربیت بدنی از تاریخ ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه در منطقه آزاد قشم با برگزاری ۳۰ رویداد و مسابقه ورزشی برگزار می شود.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: