برنامه های هفته پدافند غیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم اعلام شد

برنامه های هفته پدافند غیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم اعلام شد
کدخبر : 546974

سازمان منطقه آزاد قشم در هفته پدافند غیرعامل برنامه های ویژه ای را توسط پدافند غیرعامل خود به مرحله اجرا می گذارد.

به گزارش شما و اقتصاد: اجرای رزمایش های سایبری قطع اینترنت در سطح این سازمان و تخلیه اضطراری بیمارستان خلیج فارس و اجرای رژه خودرویی ارگان های دخیل درحوزه  پدافند غیرعامل اعم از نظامی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی از مهمترین این برنامه ها اعلام شده است.

براساس این گزارش برگزاری مسابقه چندگانه با همکاری هیات ورزش های همگانی قشم بین نیروهای عملیاتی دخیل در حوزه پدافند غیرعامل مانند اداره برق، شرکت آب و برق، گارد سازمان، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی از دیگر برنامه های هفته پدافند غیرعامل این سازمان است.

درخصوص برنامه های پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  در حوزه تبلیغات و فضای مجازی، تبلیغات متناسبت با هفته پدافند غیرعامل در سطح شهر و فضای مجازی از مهم ترین این برنامه ها به شمار می رود.

این گزارش حاکی است که انتشار پیام های آموزشی مرتبط  با پدافند غیرعامل در فضای مجازی و اهداء جوایز و الواح تقدیر به شرکت کنندگان در مسابقه مقاله نویسی در حوزه پدافند غیرعامل نیز از سوی پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در هفته پدافند غیرعامل به مرجله اجرا در می آید.

گفتنی است برنامه های بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل امسال با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» از هشتم لغایت ۱۴ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در منطقه آزاد قشم  برگزار می‌شود.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ازاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: